شاگردان مونتلا با شکست پالرمو سهمیه لیگ اروپا را گرفتند

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: سی و هفتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خارج از خانه فیورنتینا برابر پالرمو و سهمیه دنبال شد.

شاگردان مونتلا با شکست پالرمو سهمیه لیگ اروپا را گرفتند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته سی و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A امروز (یکشنبه) پنج بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها فیورنتینا در خانه پالرمو با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

یوسیپ ایلیچیچ در دقیقه 23، آلبرتو جیلاردینو در دقیقه 33 و مارکوس آلونسو در دقیقه 78 گل های فیورنتینا را به ثمر رساندند و نیت جاجالو در دقیقه 26 و لوکا ریگونی در دقیقه 69 گل های پالرموی میزبان را زدند.

با این پیروزی بنفش پوشان فلورانس 61 امتیازی شدند تا ضمن دریافت جای جنوا در رده پنجم جدول، فاصله خود را با سامپدوریای رده هفتمی به شش امتیاز افزایش دهند و عملاً سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را کسب نمایند. به این ترتیب مردان مونتلا به همراه ناپولی و جنوا سه نماینده کالچو، در لیگ اروپای فصل آینده خواهند بود.

نتایج سایر دیدارهای امروز از هفته سی و هفتم سری A را در زیر مشاهده می کنید:

چزنا صفر - کالیاری یک

پارما 2 - هلاس ورونا 2

اودینزه صفر - ساسولو یک

کیه وو ورونا یک - آتالانتا یک

هفته سی و هفتم سری A امشب با انجام یک دیدار از ساعت 23:15 به وقت تهران دنبال می گردد که در آن میلان رده یازدهمی میزبان تورینوست. فردا نیز در مهمترین بازی هفته لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله میزبان همشهری قرمزپوش خود، رم خواهد بود.

در جدول رده بندی سری A یوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت ها با 86 امتیاز صدرنشین است، رم 67 امتیاز دوم است و لاتزیوی 66 امتیازی رده سوم را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 396

به "شاگردان مونتلا با شکست پالرمو سهمیه لیگ اروپا را گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان مونتلا با شکست پالرمو سهمیه لیگ اروپا را گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید