پیرلو: مقابل پورتو نمی توانیم اشتباه کنیم

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در رقابت های سری آ ایتالیا پیروز شد با نتیجه 3 بر یک تیم لاتزیو را شکست بدهد و خود را آماده بازی برگشت با پورتو پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا کند.

پیرلو: مقابل پورتو نمی توانیم اشتباه کنیم

بازی رفت پورتو با یوونتوس در پرتغال با گل های مهدی طارمی و موسی ماره گا با نتیجه 2 بر یک به سود پورتو تمام شد و حالا دوباره نگاه ها به تقابل دو تیم دوخته خواهد شد؛ ملاقاتی که سه شنبه به میزبانی یوونتوس برگزار می گردد.

آندره پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی با لاتزیو، به سئوالاتی درباره ملاقات با پورتو هم پاسخ داد. وی گفت: حالا من هم باید استراحت کنم چون بیشتر از بازیکنان خسته شده ام. راهی برای مقابله با پورتو در این مسابقه مهم پیدا خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: لیگ قهرمانان اروپا هدف بسیار مهمی برای ما است که نمی توانیم در آن اشتباه کنیم.

سرمربی یوونتوس درباره احتمال بازی دفاعی پورتو در بازی برگشت برای کنترل نتیجه، تاکید نمود: نمی دانم پورتو دفاعی بازی می نماید یا نه ولی ما باید بازی را به آنها تحمیل کنیم زیرا باید برنده شویم.

به گزارش خبرنگاران، در ملاقات یوونتوس با لاتزیو، کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس نیمکت نشین بود و از دقیقه 69 وارد زمین شد. پیرلو درباره نیمکت نشین کردن رونالدو هم گفت: رونالدو هشت یا نه بازی متوالی انجام داده بود. در طول هفته با هم توافق نموده بودیم که روی نیمکت باشد. این موضوع برنامه ریزی شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1403

به "پیرلو: مقابل پورتو نمی توانیم اشتباه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: مقابل پورتو نمی توانیم اشتباه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید