پیغام استاندار کرمان در پی کسب عنوان قهرمانی تیم مس سرچشمه

به گزارش مجله عطر یاس، استاندار کرمان در پیامی قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان در جام شرکت های دنیا را تبریک گفت.

پیغام استاندار کرمان در پی کسب عنوان قهرمانی تیم مس سرچشمه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، در پی قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان در جام شرکت های دنیا، علی زینی وند استاندار کرمان پیغام تبریکی صادر کرد.

متن پیغام علی زینی وند به توضیح زیر است:

به نام خدا

افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانی در مسابقات فوتبال جام شرکت های دنیا که بار دیگر استعداد و شایستگی جوانان و ورزشکاران عزیز کرمان را به نمایش گذاشت مایه مباهات، تحسین برانگیز و غرور آفرین است.

استان کرمان از استان های پیشرو در حوزه ورزش است. بی شک این موفقیت و حضور توانمند در مسابقات دنیای، نشانه ای بر توانمندی و عزم جوانان قهرمان استان برای فتح قله های افتخار و ماحصل کوشش های بی وقفه ورزشکاران غیور کرمانی است.

اینجانب کسب شایسته عنوان قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه در مسابقات فوتبال جام شرکت های دنیا (fifco) در امارات متحده عربی را به فوتبالیست های پرکوشش مس سرچشمه و خانواده محترمشان، مربیان زحمتکش و کادر فنی، جامعه ورزشی استان و مردم استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و تندرستی و بهروزی همه ورزشکاران استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید است در سایه لطف الهی، دعای مردم و با انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، توسعه زیرساخت های ورزشی و استفاده از همه ظرفیت های موجود شاهد درخشش بیشتر جوانان کرمانی در رقابت های ملی و بین المللی باشیم.

مسابقات فوتبال جام شرکت های دنیا (fifco) با حضور نمایندگانی از سراسر دنیا به میزبانی امارات متحده عربی برگزار گشت. تیم فوتبال 5 نفره مس سرچشمه رفسنجان به عنوان نماینده کارگران ایران در این رقابت ها شرکت نموده بود که در پایان توانست، عنوان ارزشمند قهرمانی سومین دوره مسابقات دنیای فوتبال شرکت های دنیا را از آن خود کند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1788

به "پیغام استاندار کرمان در پی کسب عنوان قهرمانی تیم مس سرچشمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام استاندار کرمان در پی کسب عنوان قهرمانی تیم مس سرچشمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید