پرسپولیس دشمن زیاد دارد، بعضی می خواهند به تیم ما ضربه بزنند

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز آدینه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان با حضور حدود 80 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی و به قضاوت بیژن حیدری شروع شد و در نهایت با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

پرسپولیس دشمن زیاد دارد، بعضی می خواهند به تیم ما ضربه بزنند

سید جلال حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه همه امروز شاهد بودند چه اتفاقاتی در استادیوم رخ داد، این روزها پرسپولیس دشمنان زیادی دارد و همه به نوعی می خواهند به این تیم ضربه بزنند.

وی تأکید کرد: همه دیدند که سپاهانی ها مقصر بودند و این جنجال را آنها به وجود آوردند اما مطمئن باشید رأی علیه ما خواهد بود و این نشان می دهد که می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند تا به قهرمانی دست پیدا نکند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا شفاف در خصوص دشمنان تیم صحبت نمی کنید؟ گفت: دیگر از این شفاف تر نمی گردد صحبت کرد. چندین ماه است که تذکر می دهم اما اتفاقی رخ نمی دهد و باید شاهد شرایط بدتر از این باشیم.

حسینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا به قهرمانی دست پیدا خواهید کرد یا خیر؟ گفت: هنوز چند بازی باقی مانده و باید بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 112

به "پرسپولیس دشمن زیاد دارد، بعضی می خواهند به تیم ما ضربه بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دشمن زیاد دارد، بعضی می خواهند به تیم ما ضربه بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید