انتها بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهارسوق شاهرود

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود از انتها بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهارسوق اطلاع داد.

انتها بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهارسوق شاهرود

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا حسنی روز یکشنبه 12 مرداد 1399 با اعلام این خبر گفت: در راستای بازسازی و ساماندهی ابنیه تاریخی شاهرود، عملیات بازسازی و ساماندهی بام و گنبدهای این بنای ارزشمند از محل اعتبارات ملی و با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

او اضافه نمود: برداشت کاه گل فرسوده، تخلیه بندهای فرسوده گنبدها و دوغاب ریزی، کنف گذاری، اجرای کاه گل مجدد و دیگر بازسازی های موضعی از برنامه های اجرا شده در بازسازی حمام چهارسوق بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود گفت: حمام چهارسوق شاهرود از بناهای دوره صفویه و قاجاریه است که در محله بیدآباد شاهرود واقع شده و با شماره 4026 در تاریخ 1380/7/10 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 989

به "انتها بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهارسوق شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهارسوق شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید