بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/سمنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از شروع مرحله جدید بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود اطلاع داد.

بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حمیدرضا حسنی14 تیر ماه با اعلام این خبر اضافه کرد: برداشت کاهگل فرسوده، تخلیه بندهای فرسوده گنبدها و دوغاب ریزی، کنف گذاری، اجرای کاهگل مجدد و دیگر بازسازی های موضعی از برنامه های دردست اجرا برای بازسازی این حمام تاریخی است.

وی گفت: بازسازی بام و گنبدهای حمام چهارسوق در راستای بازسازی و ساماندهی ابنیه تاریخی شاهرود، از محل اعتبارات ملی و با مشارکت بخش خصوصی شروع شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: حمام چهارسوق شاهرود از بناهای کاربردی دوره صفویه و قاجاریه بوده و در محله بیدآباد واقع شده است.

به گزارش خبرنگاران- به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان،این حمام تاریخی در تاریخ 10/7/1380 با شماره 4026 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 911

به "بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید