ویدیوی جدیدی از پشت صحنه COD: Modern Warfare منتشر شد

به گزارش مجله عطر یاس، شاید بخش کمپین عنوان پیش روی Call of Duty: Modern Warfare را بتوان یکی از ویژگی های این بازی دانست که بیش از سایر بخش های آن کنجکاوی کاربران و هواداران این سری را برانگیخته است چرا که تیم سازنده و توسعه دهنده این بازی در استودیوی Infinity Ward در حال به کار بردن تمام سعی و کوشش خود است تا یک فرم بالغ شده و کامل از داستان سرایی را به واقع گرایانه ترین حالت ممکن برای بازی بازان روایت کند.

ویدیوی جدیدی از پشت صحنه COD: Modern Warfare منتشر شد

اگر چه سازندگان این بازی همچنان روی این موضوع اصرار و پافشاری دارند که داستان این بازی قرار نیست یک روایت سیاسی را دنبال کند، اما هیچ شکی نیست که وقایع و جریانات بخش داستانی این بازی ارتباط بسیار زیادی به وقایع دنیای واقعی خواهد داشت چرا که سری بازی های Call of Duty همواره در بخش های داستانی خود حتی به کوچک ترین شکل ممکن، اشاره های مستقیم به دنیای واقعی داشته اند.

ما اخیرا پیروز شدیم برای اولین بار بخش کمپین این بازی را مشاهده کنیم و اولین تریلر آن را نیز مشاهده کنیم. اکنون سازندگان این بازی در استودیوی Infinity Ward ویدیوی جدیدی از این بازی به انتشار رسانده اند که بخش هایی از پشت صحنه ساخت بخش داستانی این بازی و فرایند ساخت Call of Duty: Modern Warfare را روایت می نماید که در آن سازندگان این بازی درمورد مفهوم سازی و ادراک حلق بخش کمپین این بازی صحبت می نمایند. از دیدگاه آن ها، در بخش داستان سرایی، آن ها تمام سعی و کوشش خود را به کار گرفته اند تا از مشاوران ارتشی گرفته تا شخصیت هایی که در داستان این بازی وجود دارند و همینطور نحوه کوشش آن ها برای ایجاد تعادل در همه این ویژگی ها و خصوصیات دیگر این بازی، باعث شده که آن ها مطمئن شوند انجام دادن بخش داستانی و بازی کردن کمپین این بازی به اندازه کافی برای بازی بازان لذت بخش و دلچسب خواهد بود. به جز این، آن ها درمورد بسیاری از چیزهای مختلف دیگر هم صحبت کردند که همه صحبت های آن ها را می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ 3 آبان برابر با 25 اکتبر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی به انتشار برسد. در ادامه شما را دعوت به دیدن ویدیوی پشت صحنه ساخت بخش داستانی این بازی می کنم.

منبع: وینفون
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 490

به "ویدیوی جدیدی از پشت صحنه COD: Modern Warfare منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی جدیدی از پشت صحنه COD: Modern Warfare منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید