واکنش مدافع سایپا به شایعه حضورش در پرسپولیس

به گزارش مجله عطر یاس، ابوالفضل جلالی در مورد شرایط سایپا گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تعطیلی لیگ برتر به ما یاری کرد تا بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی به شرایط خوبی برسند. سه بازی محبت آمیز انجام دادیم که قطعا یاری خواهد نمود تا در ادامه لیگ فرایند مثبتی را در پیش بگیریم.

واکنش مدافع سایپا به شایعه حضورش در پرسپولیس

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا در لیگ برتر می ماند، گفت: پیروزی مقابل فولاد شرایط ما را در جدول بهتر کرد، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و نمی توانیم کار را به، اما و اگر بسپاریم. بازی های سرنوشت سازی را در پیش داریم و مهم این است که بتوانیم در بازی های آینده خیلی خوب امتیاز بگیریم و چند پله در جدول صعود کنیم. من معتقدم سایپا در لیگ برتر می ماند.

جلالی درخصوص اینکه گفته می گردد کادر فنی پرسپولیس تصمیم به جذب او برای فصل آینده گرفته است، گفت: در ابتدای فصل جاری و بعلاوه در تعطیلات نیم فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم، اما تحت قرارداد باشگاه سایپا بودم. الان هم حرفه ای نیست که بخواهم در خصوص فصل آینده صحبت کنم، چون بازیکن سایپا هستم و تمام تمرکزم روی بازی های به جامانده است تا هم خودم برترین عملکرد را داشته باشم و هم اینکه سایپا نتایج خوبی بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1621

به "واکنش مدافع سایپا به شایعه حضورش در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدافع سایپا به شایعه حضورش در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید