هوایی کردن چند ستاره پرسپولیس برای بازی در لیگ قطر؟ ، شجاع قربانی شد!

به گزارش مجله عطر یاس، مدافع تیم الریان قطر هیچ گفت وگویی با مدیران پرسپولیس نداشته و خبر اخطار مدیران باشگاه به وی صحت ندارد.

هوایی کردن چند ستاره پرسپولیس برای بازی در لیگ قطر؟ ، شجاع قربانی شد!

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه شجاع خلیل زاده مدافع اسبق سرخپوشان با حضور در اتاق بعضی هم تیمی های سابق خود در هند، آنها را برای حضور در فوتبال قطر تشویق می نماید. این موضوع باعث شده تا افشین پیروانی به این بازیکن تذکراتی بدهد.

حضور هم زمان پرسپولیس و الریان در یک هتل موجب شده تا این شائبه به گوش برسد.

در حال حاضر به خاطر شرایط کرونایی دو تیم در قرنطینه کامل به سر می برند. از طرفی هتل محل اقامت سرخپوشان در هند به چند فاز تقسیم می گردد که کاروان پرسپولیس در یک فاز و کاروان الریان در فاز دیگر مستقر هستند و امکان حضور این بازیکن در بین سرخپوشان وجود ندارد.

حتی بازیکنان دیگر هم نمی توانند به اتاق هم تیمی های خود بروند. از سویی دیگر نیز خبر اخطار مدیران پرسپولیس به مدافع سابق مطرح شد که این موضوع نیز صحت ندارد.

با توجه به اینکه قرارداد بعضی بازیکنان رو به اتمام است، بعضی قصد دارند از راه های مختلف دنبال بهانه باشند تا بازیکنان را ترغیب به جدایی نمایند اما این بار مدافع سابق پرسپولیس و کنونی الریان قربانی این اهداف شده است.

این در حالی است که قرارداد بعضی بازیکنان پرسپولیس رو به اتمام است اما آنها از سوی مدیران دعوتنامه را برای تمدید قرارداد دریافت نموده اند و در بازگشت کاروان تیم به تهران موضوع تمدید قرادادها خیلی جدی تر دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1461

به "هوایی کردن چند ستاره پرسپولیس برای بازی در لیگ قطر؟ ، شجاع قربانی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوایی کردن چند ستاره پرسپولیس برای بازی در لیگ قطر؟ ، شجاع قربانی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید