هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا هندی

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران : سازمان بهداشت دنیای هشدار داده که گونه دلتا (هندی) کرونا، به اسم سریع ترین و آماده ترین سویه شناسایی شده این ویروس با توانایی یافتن و نابود کردن ضعیف ترین افراد، در بسیاری از کشورهای دنیا به گونه غالب تبدیل می گردد.

هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا هندی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ رفیق بیشتر بدانید.

به گزارش به نقل از ایرنا از تارنمای بیزینس اینسایدر؛ دکتر مایک ریان مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی سازمان بهداشت جهانی، گفته که این گونه با توجه به موثرتر بودن در انتقال و واگیری از توانایی بالقوه تبدیل شدن به مرگبار ترین گونه، برخوردار شده است.

وی به شبکه سی ان بی سی گفته که این سویه بالاخره افراد آسیب یپذیر را می یابد که به شدت بیمار خواهند شد و احتیاج به بستری شدن پیدا خواهند کرد.

ریان اضافه کرد: این سویه به خصوص سریع تر و آماده تر است و افراد آسیب پذیر را موثرتر از گونه های پیشین می یابد، بنابراین افرادی که واکسن دریافت ننموده باشند، حتی ممکن است در معرض خطر بیشتری قرار گیرند.

همه گیری ویروس کرونا عامل بیماری کووید 19 از ماه های پایانی سال 2019 تا به امروز نزدیک به 200 میلیون انسان را بیمار نموده و دستکم چهار میلیون قربانی گرفته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1605

به "هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا هندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا هندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید