نگاهی به 10 گجت مراقبت از پوست و مو که در سال 2018 به بازار آمده اند

به گزارش مجله عطر یاس، با بهترین ابزارهای زیبایی و مراقبت پوست در سال 2018 آشنا شوید. چه ابداعاتی در زمینه مراقبت از پوست و مو در سال 2018 داشته ایم؟ با خبرنگاران همراه باشید.

نگاهی به 10 گجت مراقبت از پوست و مو که در سال 2018 به بازار آمده اند

شاید شما هم در زمرۀ مخالفان تکنولوژی باشید و تنهایی ها و ناکامی های انسان مدرن را به آفات تکنولوژی ربط بدهید. راستش نقد و مخالف خوانی دیگر راه به جایی نمی برد و نمی توان چشم بر واقعیت پیش روندۀ دنیای هوشمند پوشید. کار به جایی دسیده که دیگر نمی توانیم زندگی را بدون مواهب تکنولوژیک تحمل کنیم چرا که تکنولوژی به ما قدرت داده، چشم و گوشمان شده و به همۀ ساحت های زندگی رسوخ نموده است. دور از انصاف است که بگوییم زندگی امروزمان ساده تر و سریع تر از دیروز نیست. نمی گردد منکر این شد که به مدد تکنولوژی، تعامل و تبادل و تحصیل و تجارت بسیار ساده تر از گذشته است. واضح است که کیفیت زندگی مان به شدت بالا رفته و با استانداردهای برتری زندگی می کنیم زیرا تکنولوژی به درآمدزایی، دانش و رفاه انجامیده است. امروزه می توانیم بر بسیاری از دردها و امراض مهلک چیره شویم و جوان تر و سالم تر از قبل زندگی کنیم. تکنولوژی اگر ابزار دست سیاستمداران نالایق نگردد، می تواند مرگ را هم به تعویق بیندازد و روزگار درخشان تری بسازد. بیشترین خدمت و دستاورد تکنولوژی در حوزۀ پزشکی و بهداشت و درمان بوده و این خبر بسیار نویدبخش است.

در این مقاله می خواهیم چرخی بزنیم در عرصۀ ابداعات تکنولوژیکی و با 10 ابزار برتر الکترونیک در حوزۀ مراقبت و بهداشت شخصی آشنا شویم. همۀ این محصولات در سال 2018 به بازار آمده اند و هر کدامشان تکانی به تحولات این حوزه داده اند.

آیا در حوزۀ تکنولوژی زیبایی به دنبال تازه ترین و کاربردی ترین ابزار موجود هستید؟ قطعاً با انتخاب محصولی ممتاز و پیشرو می توانید قید سایر محصولات تجاری را بزنید و درخشش و زیبایی بیشتری ایجاد کنید. این مقاله دربارۀ 10 ابداع تکنولوژیکی قابل توجه در حوزه زیبایی است، دربارۀ گجت هایی که 2018 را برای خیلی ها به زیباترین سال عمر مبدل ساخته اند.

این 10 گجت مراقبتی هوشمند عبارتند از:

1- رولرِ لیفت صورت

این محصول، طراحی منحصربه فردِ رفا کارات است که در سال 2018 با قیمت حدود 290 دلار به بازار آمده و از ماساژ و حرکات متناوب چرخشی برای تسهیل گردش خون و بهبود فعالیت پوست بهره می برد. ساده ترین و مؤثرترین ابزار برای انجام حرکات یوگای صورت و یاری به لیفت عضلات همین ماساژور چرخشی است.

2- بیوتی بلندر حرفه ای

اگر پوست ناصاف و پرلکه ای دارید و درعین حال از نقاشی و صافکاری پوست هم حالتان به هم می خورد، می توانید با 70 دلار این بیوتی بلندر هوشمند را خریداری کنید. این بلندر، برس اپلیکاتورِ رطوبت رسانی است که بافت طبیعی، هموار و خوش منظری به پوستتان می بخشد. برند سازندۀ این محصول برای راحتی بیشتر مصرف نماینده، چند برس کاربردی دیگر هم برای سایر احتیاجهای آرایشی مثل هایلایت و برجسته سازی پوست به بسته بندی ضمیمه نموده است.

3- اتوی موی حرفه ای

اگر می خواهید گیسوان صاف، براق، تحسین آمیز و البته سالمی داشته باشید اتوی موی سرامیکی هری جاش را به شما توصیه می کنیم. این گجت حرفه ای در سال 2018 با قیمت 200 دلار به بازار عرضه شد. مزیت این اتو نسبت به اتوهای پیشین، گرمای قابل تنظیم و سرعت عمل باورنکردنی در صاف کردن حلقه های مو است. طراحی استادانۀ این ابزار هوشمند، موهای مجعد و مهارنشدنی را به امواج زیبا و درخشان مبدل می سازد.

4- اسکین تراپر آنتی ایج LED

انتخاب با شما ست. می توانید برای درمان و جوان سازی پوستتان، زمان و هزینۀ زیادی را در کلینیک های زیبایی صرف کنید یا این که با هزینۀ کم تر از 300 دلار، یکی از این دستگاه های اسکین کلینیکالِ جوان ساز و درمانگر پوست خانگی را خریداری کنید. این دستگاه LED که تأییدیۀ سازمان غذا و دارو را دریافت نموده، قادر است با 2 ماه استفادۀ کاربر، چین و چروک های سطحی پوست را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. توجه کنید که این ابزار، شیارهای پوستی و خطوط چین و چروک را نمی پوشاند، بلکه به تدریج ضعیف می نماید و از بین می برد.

5- رولر حرفه ای لیفت صورت

این ماساژور، پرستار شخصی شماست و با قیمتی حدود 70 دلار، کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین ماساژور صورت محسوب می گردد و با افتخار در صدر جدول ماساژورهای دستی قرار می گیرد. این گجت مراقبی طراحی پیشرفته ای برای مراقبت تخصصی پوست دارد و دارای سنگ دانه های طبی باارزشی است که به شما یاری می نمایند فقط با چنددقیقه استفاده در روز سلامت پوستتان را تأمین کنید و ظاهر برازنده تری داشته باشید.

6- دستگاه حجم دهنده (پلامپر) لب

این دستگاه بهترین انتخاب برای آن هایی است که می خواهند به لب هایشان حجم بدهند و درعین حال از تزریق و سایر روش های پلامپ لب گریزانند. پی ام دی کیس با قیمتی حدود 140 دلار یکی از بهترین حجم دهنده های خانگی است و می تواند شما را به نتیجۀ مطلوب برساند. کاربران بر این عقیده اند که استفاده از این ابزار درد، ناراحتی و عوارض خاصی به همراه ندارد و حجم طبیعی و خوش آیندی به لب ها می دهد که می تواند ساعت ها ماندگار باشد.

7- سشوار سوپر سونیک

دایسون بدون شک بهترین سشوار دنیاست. این سشوار هوشمند نظیر ندارد، چون دارای عملکردی بدون حرارت و مافوق صوتِ است. برند دایسون بهترین و البته گران ترین ابزارهای آرایشی را روانۀ بازار می نماید. این سشوار هم بهترین و گران ترین است. سوپر سونیکِ دایسون در سال 2018 با قیمت 500 دلار ارائه شد و از موتور دیجیتالی کوچک و قدرتمندی برخوردار است که به نحو خارق العاده ای بی صداست، فشار هوای متمرکزی برای خشک کردن و حالت دادن به مو دارد، بسیار سریع عمل می نماید و حاوی مادۀ خاصی است که با ایجاد رطوبت بهینه سبب ایمنی عملکرد و محافظت از مو می گردد. سوپرنیک قطعاً بهترین سشوار حرفه ای است و شما را از مراجعه به سالن های زیبایی بی احتیاج می نماید.

8- درمارولر میکرونیدل کلاژن ساز

اُ آر اِی میکرو نیدل بی نقص ترین درمارولر صورت و بدن است که در سال 2018 در ردۀ گجت های هوشمند آرایشی با قیمت حدود 85 دلار فراوری و عرضه شده. این درمارولر هوشمند خاصیت کلاژن سازی دارد، به نحو قابل توجهی در کاهش چین و چروک و ترک های پوستی مؤثر است و با استفادۀ مداوم، پوست را جوان تر و درخشان تر می نماید. این دستگاه یکی از بهترین جوان نماینده های پوست است و شما را از پرداخت هزینه های گزاف جوان سازی و تقویت پوست بی احتیاج می نماید.

9- دستگاه LED مراقبت از پوست اطراف چشم

دکتر دنیس گراس اخیراً از نوعی گجت حرفه ای رونمایی نموده که منحصراً بر مراقبت از پوست اطراف چشم متمرکز است. این دستگاه هوشمند در سال 2018 با قیمت 170 دلار روانۀ بازار شد. اگر فکر می کنید کرم های مراقبتی قادر به رفع کردن خطوط پنجه کلاغیِ اطراف چشمتان نیستند، حتماً از این اختراع عینک مانند برای کند کردن خشکی پوست و خلاص شدن از شر چروک های اطراف چشم بهره ببرید. ظرف چند ماه تفاوت قابل ملاحظه ای در پوست این ناحیه ایجاد خواهد شد.

10- فیس براش جوان ساز و پاک نماینده پوست

فوریولونا بدون شک بهترین پاک نمایندۀ دیجیتال پوست است. خصوصاً اگر عادت به آرایش مداوم دارید خرید این برس هوشمند، انتخاب عاقلانه ای است و می تواند واقعاً به کارتان بیاید. این دستگاه پاک نماینده و جوان ساز چند سال قبل با قیمت 150 دلار روانۀ بازار شد و تحولی اساسی در دنیای گجت های پاک نمایندۀ آرایشی ایجاد کرد. امتیاز منحصربه فرد این دستگاه این است که عملکرد ایمن تر و بهداشتی تری دارد، نسبت به سایر دستگاه های پاک نمایندۀ پوست کاراتر است و درعین حال تخریب کمتری ایجاد می نماید. فوریولونا با سر سیلیکونی به بهترین نحو ممکن حفره های پوستی را پاک سازی می نماید، برای انواع پوست مناسب است، گردش خون را تسریع می نماید و با یک مرحله استفاده تأثیر قابل توجهی بر پوست می گذارد.

در این مقاله به 10 گجت هوشمند مراقبت از پوست و مو اشاره کردیم که همگی در سال 2018 فراوری شده و به بهره برداری رسیده اند. چقدر به سلامتتان توجه می کنید و چه میزان از ابزارهای تکنولوژیک در حوزۀ مراقبت های شخصی بهره می برید؟ حتماً نظراتتان را با ما درمیان بگذارید.

منبع: وبلاگ بامیلو
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 38

به "نگاهی به 10 گجت مراقبت از پوست و مو که در سال 2018 به بازار آمده اند" امتیاز دهید

2 کاربر به "نگاهی به 10 گجت مراقبت از پوست و مو که در سال 2018 به بازار آمده اند" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به 10 گجت مراقبت از پوست و مو که در سال 2018 به بازار آمده اند"

1 دیدگاه

درسا 27 اردیبهشت 1400

لطفا عکساشونم همراه متن بزارین

پاسخ به درسا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید