میک شوماخر رسماً با تیم هاس به فرمول یک وارد میشود

به گزارش مجله عطر یاس، میک شوماخر، فرزند مایکل شوماخر افسانه ای، قهرمان هفت دورهٔ مسابقات فرمول یک، با تیم هاس قراردادی چندساله امضا نموده و از فصل آینده رسماً وارد مسابقات فرمول یک خواهد شد.

میک شوماخر رسماً با تیم هاس به فرمول یک وارد میشود

به گزارش خبرنگاران به نقل از پدال، میک شوماخر به همراه نیکیتا مَزپین راننده های جدید هاس برای فصل 2021 خواهند بود و رومن گروژان و کوین مگنوسن از این تیم آمریکایی خواهند رفت. شوماخر کار خود با هاس را ابتدا در 11 دسامبر با آزمایش خودروی VF-20 در ابوظبی شروع می نماید و سپس در 15 دسامبر در آزمایش آخر فصل در یاس مارینا شرکت خواهد نمود. وی هم اکنون با کسب دو بُرد و 10 سکو، پیشتاز جدول رده بندی مسابقات فرمول دو است.

مدیر تیم هاس گوتنر اشتاینر دراین باره می گوید:

من بسیار خوشحالم که می توانیم میک شوماخر را در ترکیب راننده های خود برای فصل آینده داشته باشیم و من مشتاقانه منتظر استقبال از او در تیم هستم. مسابقات فرمول دو مدت ها است که به عنوان زمینه ای برای اثبات استعدادها و نشان دادن توانایی های راننده ها عمل می نماید و سال جاری بدون شک یکی از رقابتی ترین فصل های اخیر بوده است. میک در مسابقات پیروز شده، سکوهایی را کسب نموده و در برابر استعدادهای بسیار استثنایی در سال 2020 رجحان داشته است

میک شوماخر قبل از حضور در فرمول دو، با کسب هشت پیروزی در مسابقات قهرمانی فرمول سه اروپا در سال 2018 به پیروزی رسید و سپس به آموزشگاه فراری پیوست. این رانندهٔ جوان می گوید:

می خواهم از تیم هاس، اسکودریا فراری و آموزشگاه رانندگی فراری تشکر کنم که به من اعتماد کردند. من همچنین می خواهم از پدر و مادرم هم قدردانی کنم. من میدانم که همه چیز را مدیون آن ها هستم

میک شوماخر پس از پدرش و عمویش رالف، سومین عضو خانوادهٔ شوماخر است که در فرمول یک مسابقه می دهد. رالف شوماخر در سال های 1997 تا 2007 در 180 مسابقه شرکت کرد و در 6 مسابقه پیروز شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1264

به "میک شوماخر رسماً با تیم هاس به فرمول یک وارد میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میک شوماخر رسماً با تیم هاس به فرمول یک وارد میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید