مقاله: ویزای استارت آپ کانادا

به گزارش مجله عطر یاس، در هر یک از این موارد، شما به عنوان کارآفرین می بایست در نهایت حداقل 10 درصد حق رای شرکت کانادایی که قرار است با یاری و همراهی آن پروژه انجام گردد را داشته باشید. شما همچنین باید به صورت فعال در مدیریت شرکت جدید در کانادا سهیم باشید. هیچ شخص دیگری نمی تواند بیشتر از 50 درصد از حق رای شرکت جدید را داشته باشد.

مقاله: ویزای استارت آپ کانادا

اگر شما این شرایط را داشته باشید، یک نامه پشتیبانی یا یک تاییدیه تعهد از گروه حمایت کننده خود دریافت می کنید که درهای مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای استارتاپ کانادا را به روی شما باز می نماید. پردازش تقاضانامه اقامت دائم شما با داشتن نامه حمایت یا تاییدیه تعهد، حدود 18 ماه به طول می انجامد. با این حال وقتی شما نامه پشتیبانی یا تاییدیه تعهد خود را دریافت کردید، می توانید بی درنگ برای دریافت اجازه کار کوتاه مدت اقدام کنید تا از طریق آن به کانادا سفر نموده و بر روی پروژه تان در شرکت تان کار کنید. همسر شما می تواند یک اجازه کار باز دریافت کند و بچه ها می توانند در مدرسه های دولتی کانادا بدون احتیاج به پرداخت شهریه درس بخوانند. شما همچنین بعد از 3 ماه از زمان ورودتان، بیمه درمانی رایگان دریافت خواهید کرد.

در برنامه مهاجرتی با ویزای استارتاپ کانادا تنها احتیاج است که شخص متقاضی، سرمایه مستقر شدن به مبلغ 10 هزار دلار آمریکایی (حدود 13 هزار دلار کانادایی) را داشته باشد. بعد از 3 سال زندگی در کانادا با اقامت دائم، شخص واجد شرایط خواهد بود تا برای شهروندی کانادایی و پاسپورت کانادایی اقدام کند.

منبع مقاله: ویزای استارت آپ کانادا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1122

به "مقاله: ویزای استارت آپ کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ویزای استارت آپ کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید