معرفی راحت ترین هواپیماهای جهان

به گزارش مجله عطر یاس، راحت ترین هواپیماهای دنیا

برای سفر به مقاصد مختلف، هر پرواز ممکن است که چندین ساعت طول بکشید اما این زمان به معنی آن نیست که موجب اذیت تان می گردد. پروازهای لوکس خوبی در سراسر دنیا وجود دارند که می توانند علاوه بر آن که شما خستگی را در آن احساس نمی کنید، موجب شوند که حتی بخواهید پروازتان کمی بیشتر طول بکشد. این کابین ها را می توانید در میان راحت ترین هواپیماهای دنیا ببینید. آن ها از اتاق های راحت، جایگاه های تخت شو و هر چیزی که برای آسودگی شما احتیاج است تشکیل شده اند. مطمئنا اگر این نوع سفر را انتخاب می کنید انتظار یک پروازی را دارید که از هر لحاظ برای شما خاطره خوبی فراهم کند و البته می توان گفت که این هواپیمایی ها با تدارک همه این خدمات، هدفی جز این نیز ندارند. خبرنگاران را همراهی کنید تا راحت ترین هواپیماهای دنیا را به شما معرفی کنیم.

معرفی راحت ترین هواپیماهای جهان

هواپیمایی امارات

امارات جزو اولین شرکت های هواپیمایی بود که رو به پروازهای لوکس آورد. کابین هوای هواپیمایی درجه یک (Business Class) این هواپیمایی، با یک جایگاه که به تختی کامل تبدیل می گردد و تشکی بسیار راحت دارد جزو راحت ترین هواپیماهای دنیا محسوب می گردد. این کابین ها خصوصی هستند، به معنی آن که مثل یک اتاق کوچک در دارند، هرچیزی که بخواهید می توانید در آن جا سفارش دهید و بعلاوه نورهای ملایمی که برای آرامش بخشیدن به شما تعبیه شده اند. در پروازهای طولانی مدت یک دوش مجهز به لوازم حمام لوکس برای مسافرانی که در این قسمت از هواپیما هستند، فراهم است.

هواپیمایی اتحاد

در هواپیمایی اتحاد، مهمانان برای اولین بار در فرودگاه به وسیله یک یک نگهبان خوش آمدگویی می شوند و او آن ها را به گیت مخصوص هدایت می نماید. پس از آن می توانند در سالن درجه یک هواپیمایی اتحاد با خدمات خاص آن منتظر بمانند.

کابین این هواپیمایی با جایگاه های بسیار راحت چرمی، نور ملایم و یک کمد شخصی پر شده است. اگر می خواهید تجربه بسیار لوکس تری داشته باشید می توانید در یک سالن سوییت مانندی به نام رزیدنس (The Residence) پروازتان را تجربه کنید. این سالن در طبقه بالایی هواپیما است که یک اتاق نشیمن، اتاقی با تخت دو نفره مجزا و یک حمام مجلل دارد. یک آشپز شخصی نیز برای مسافران این کابین ها، هر چه را که در خواست دهید برایتان درست می نماید.

هواپیمایی ژاپن

یکی از راحت ترین هواپیماهای دنیا، هواپیمایی ژاپن (هواپیمای JAL SKY SUITE 777s)، کابینی برای مسافران فراهم نموده که با چوب و جایگاه های چرم به منظور القای حس راحتی تزیین شده است. کابین ها تخت های شخصی، پارتیشن های تنظیم شونده و یک تلویزیون 23 اینچی دارند. غذا در این رستوران به وسیله سرآشپزهای بسیار خبره ای برایتان فراهم می گردد و همه نوع غذایی از جمله غذاهای غربی و ژاپنی را می توانید، سفارش دهید. بعلاوه این امکان برای شما هست که قبل از پرواز غذایتان را انتخاب کنید که وقتی هواپیما از زمین بلند شد بدون انتظار وعده مورد علاقه تان را نوش جان کنید.

هواپیمایی لوفتانزا

سوییت های درجه یک لوفتانزا، در عین سادگی، بسیار مجلل اند. آن ها تخت های خوبی با تشک های راحت، بالشت و جایگاه های طبی دارند. بعلاوه تفریحات داخل هواپیمایی برای مسافران فراهم شده که به هشت زبان مختلف هستند. از غذاهای مجللی که در لوفتانزا سرو می گردد می توان به خاویار اشاره نمود.

(آشنایی با هواپیمایی لوفت هانزا)

هواپیمایی سنگاپور

سنگاپور جایگاه های نو درجه یکی دارد که دارای پشتی بسیار راحتی هستند و در کنار آن پنل های منحنی وجود دارد که برای حریم شخصی شما در نظر گرفته شده اند. شما در تختی با عرض دو متر و فضای اطراف آن احساس بسیار راحتی خواهید داشت. در کابین های یکی از راحت ترین هواپیماهای دنیا نور ملایمی وجود دارد که همراه با لباس راحتی و دمپایی به شما فضایی مانند خانه تان القا می نمایند.

هواپیمایی کانتاس

اگر بلیط درجه یک هواپیمایی کانتاس را می خرید، می توانید از تخت بسیار راحت هواپیما که پشت آن بلند شده و می تواند شبیه به یک جایگاه راحتی گردد، بهره ببرید. این فضا بعلاوه یک مبل راحتی دارد تا در پروازهای بلند شما بتوانید در کنار دیگر مسافران به تبادل نظر بنشینید. غذاهایی که در این هواپیمایی سرو می شوند به وسیله سرآشپز نِیل پری تهیه می شوند.

هواپیمایی سوییس

یکی از راحتترین هواپیماهای دنیا هواپیمایی سوییس است که در آن یک جایگاه راحتی برای پروازهای طولانی مدت وجود دارد که می توانید آن را به تخت نیز تبدیل نمایید. بعلاوه یک میز برای دو نفر و تختی در کابین اختصاصی برایتان فراهم شده است. به شما در این هواپیمایی لباس راحتی و یک کیف وسایل داده می گردد که شامل جوراب، چشم بند، مسواک، خمیر دندان، گوش گیر و دیگر وسایل شخصی است.

هواپیمایی کره

کابین های درجه یک هواپیمایی کره با گزینه های جایگاه متفاوتی پیش روی شماست. کابین های کازمو 2.0 یک در دارند که از داخل به بیرون نما دارد، پارتیشن های مجزا نماینده و یک جایگاه با عرض دو متری دارد. کابین های کازمو جایگاه هایی با پشتی قابل تنظیم، جای پای راحتی و کنترل هایی ببرای تغییر موقعیت دارند. کابین های کازمو اسلیپر دارای یک تخت عریض و مبل راحتی هستند. جایگاه ها، صفحه نمایش شخصی، لامپ های مطالعه فردی و هدفون به همراه دارند.

هواپیمایی تایلند

کابین های رویال هواپیمایی تایلند با یک مهماندار همراه است که پذیرایی هایی نظیر خاویار را به شما پیشنهاد می نماید. هواپیمای ایرباس A380s جزو یکی از راحت ترین هواپیماهای دنیا است که تایلند از آن بهره گرفته تا پروازهای مجللی برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر مسافر این هواپیمایی هستند به شما می گوییم که جایگاه های آن یکی از برترین ها در میان بقیه پروازهاست که هرگز طولانی شدن سفر را برای شما آزاردهنده نخواهد کرد. جایگاه های این هواپیما به تخت های کامل تبدیل می شوند، تلویزیونی شخصی برای شما آماده شده است که 300 برنامه متنوع دارد و مسافران می توانند طعم یک غذای خوب را در یکی از راحت ترین هواپیماهای دنیا تجربه نمایند.

منبع: businessinsider.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1890

به "معرفی راحت ترین هواپیماهای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی راحت ترین هواپیماهای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید