معرفی بهترین ستاره های یورو 2020 در آستانه فینال

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران : در روزهای پایانی یورو 2020 بهترین های این مسابقات تعیین شده اند.

معرفی بهترین ستاره های یورو 2020 در آستانه فینال

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای ورزش تورنتو ، یورو 2020 به خط سرانجام نردیک شده و حالا فقط یک بازی تا معرفی قهرمان این دوره از رقابت ها به جامانده و ملاقات تیم های ایتالیا و انگلیس قهرمان مسابقات را معین خواهد نمود. بلیچرریپورت در آستانه این ملاقات حساس اقدام به معرفی برترین های این دوره از رقابت ها نموده است.

تیم ملی اسپانیا که آغاز ضعیفی در این تورنمنت داشت با زدن 13 گل صاحب برترین خط حمله مسابقات است ولی ایتالیا با زدن یک و انگلیس با زدن سه گل به اسپانیا خواهند رسید و این دو تیم هنوز شانس کسب این اسم را دارند.

در جدول گلزنان کریستیانو رونالدو و پاتریک شیک 5 گله هستند و هری کین با زدن 4 گل هنوز شانس کسب اسم آقای گلی مسابقات را دارد. در جدول پاس گل هم استفان زوبر سوییسی با چهار پاس گل اول است و لوک شاو به سه پاس گل او را تعقیب می نماید. تیم ملی انگلیس با دریافت تنها یک گل برترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد و رقیب این تیم در فینال یعنی ایتالیا هم فقط سه گل خورده است.

پدری، هافبک جوان تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا با طی کردن مسافت 76.1 کیلومتر از این حیث اول است. در میان گلرها هم یان سومر با 21 مهار صدرنشین است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1639

به "معرفی بهترین ستاره های یورو 2020 در آستانه فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین ستاره های یورو 2020 در آستانه فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید