مسابقه ایران در ایام نوروز هر روز پخش می گردد، ضبط به اتمام رسید

به گزارش مجله عطر یاس، تهیه کننده مسابقه تلویزیونی ایران توضیحاتی را درباره نحوه پخش این برنامه و تغییرات محتوایی آن در ایام نوروز ارائه کرد.

مسابقه ایران در ایام نوروز هر روز پخش می گردد، ضبط به اتمام رسید

به گزارش خبرنگاران، هاشم رضایت تهیه کننده مسابقه ایران درباره شرایط پخش این برنامه در نوروز 1400 گفت: در ایام عید مسابقه ایران به صورت هر شبی و از ساعت 19:45 از شبکه اول سیما پخش و ساعت های هفت و 15 روز بعد بازپخش می گردد. تمامی قسمت ها نیز با حال و هوای نوروز ضبط شده است.

وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته ضبط مسابقه به سرانجام رسید و در حال حاضر تنها بخش هایی از مونتاژ بعضی قسمت ها باقی مانده است.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به تغییرات ویژه برنامه ایران اعلام کرد: در قسمت های ضبط شده، مسابقه حال و هوایی مفرح و شادتر دارد. ضمن اینکه با استفاده از المان های نوروز و تغییراتی در دکور سعی نموده ایم برنامه در ایام عید فضایی متفاوت داشته باشد.

رضایت در سرانجام گفت: مسابقه عظیم ایران با طراحی سوال هایی تنها مختص به کشور عزیزمان کوشش دارد تا مخاطبان را با تمامی ظرفیت های این مرز و بوم آشنا سازد. خوشحالیم که پس از فراوری 140 قسمت حالا نه فقط از تهران بلکه از جای جای ایران افراد به همراه دوستان و خانواده هایشان متقاضی حضور در مسابقه هستند. امیدواریم در سال جدید و با تغییرات گسترده در آیتم ها بتوانیم رضایت مندی مردم را از مسابقه به بالاترین میزان ممکن برسانیم.

مسابقه ایران با اجرای سعید شیخ زاده و کارگردانی سعید رضایت در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و فراوری می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1418

به "مسابقه ایران در ایام نوروز هر روز پخش می گردد، ضبط به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه ایران در ایام نوروز هر روز پخش می گردد، ضبط به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید