مدل های جدید روشویی کابینت دار برای حمام و سرویس بهداشتی

به گزارش مجله عطر یاس، معمولا حمام ها و دستشویی های کوچک برای بیشتر خانه دارها یک چالش محسوب می گردد. برای هر گوشه از اینگونه فضاهای کوچک باید بی نهایت دقت بخرج بدهید و تا جای ممکن آنرا زیبا جلوه دهید. روشویی کابینت دار یکی از لوازمی است که می تواند با اشغال فضای کم در گوشه حمام یا سرویس بهداشتی به زیبایی کلی آن بیافزاید. در حقیقت تنها روشویی است که بیشترین تاثیر گذاری را دارد زیرا تغییر سایر لوازم مانند توالت یا شیرآلات و دوش های حمام به اندازه یک روشویی در زیباسازی دکوراسیون تاثیرگذار نیستند.

مدل های جدید روشویی کابینت دار برای حمام و سرویس بهداشتی
مدل کاشی حمام و سرویس بهداشتی در طرح های جذاب و جدید

استفاده از بهترین مدل های روشویی کابینت دار روحی تازه به دکوراسیون حمام و دستشویی می بخشد و به مدرن شدن و جادار تر شدن آن یاری بسیار زیادی می نماید. قرار دادن مدل هایی که سطح کانتر زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند نیز می تواند به افزایش کارایی و البته زیبایی دکوراسیون بیافزاید. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، نصب کردن شلف های شناور بروی دیوار پشت روشویی، برای قرار دادن مسواک، خمیر دندان، صابون، مایع دستشویی، لوازم آرابشی و سایر آیتم های کوچک، بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

قفسه و شلف حمام در طرح های و مدل های جدید و متفاوت

برای مثال مدل زیر یکی از بهترین گزینه های روشویی کابینت دار برای فضاهای کوچک است. البته این کابینت ها در اندازه های متفاوتی وجود دارد و مدل زیر حتی کوچکترین در سری این کابینت ها نیز محسوب نمی گردد. نمونه ای دقیقا مانند شکل زیر در بازار وجود دارد که عرض آن فقط 40 سانتی متر است. اما شلف های هوشمندانه ای که هم از جلو و هم از کنار قابل دسترسی هستند کارایی و سودمندی این مدل را به نهایت خود رسانده بطوریکه در یک پکیج کوچک، فواید زیادی را برای مصرف کننده بهمراه خواهد آورد. در قسمت روشویی، قلاب هایی از جنس استیل برای قرار دادن صابون و مایع دستشویی درنظر گرفته شده تا هر چیزی سر جای خود محکم قرار بگیرد.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1164

به "مدل های جدید روشویی کابینت دار برای حمام و سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید روشویی کابینت دار برای حمام و سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید