مجازات یوفا در انتظار فینالیست شگفتی ساز لیگ اروپا

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: اتحادیه فوتبال اروپا تیم دنیپروی اوکراین را به دلیل اتفاقاتی که پس از جدال این تیم و ناپولی ایتالیا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رخ داد مجازات خواهد نمود.

مجازات یوفا در انتظار فینالیست شگفتی ساز لیگ اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال پیروزی خانگی 2 بر یک تیم فوتبال دنیپرو دنیپروپتروفسک اوکراین برابر ناپولی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که صعود نماینده اوکراین را به دیدار فینال این رقابت ها مسجل کرد، گروه پرشماری از طرفداران دنیپرو به زمین بازی هجوم آوردند تا فینالیست شدن تیمش شان را جشن بگیرند.

اکنون یوفا به باشگاه دنیپرو هشدار داده و اعلام نموده است که مجازات این باشگاه را به زودی اعلام خواهد نمود. طبق بیانیه سایت اتحادیه فوتبال اروپا، تیم فوتبال دنیپرو علاوه بر هجوم طرفدارانش به زمین بازی به دلیل به نمایش درآمدن بنری دارای پیغام های نژادپرستانه و همچنین آتش بازی در خارح از ورزشگاه محل برگزاری بازی مستوجب مجازات بوده است.

صعود دنیپرو به فینال لیگ اروپا با توجه به موانع و محدودیت هایی که این تیم در فصل جاری داشته است - از جمله برگزاری بازی های خانگی در فاصله ای 240 مایلی از دنیپروپتروفسک در شهر کیف، به دلیل ناآرامی های شرق اوکراین - یک شگفتی محسوب می گردد، هرچند اعلام حکم نهایی درباره تخلف اخیر این تیم که قرار است 31 اردیبهشت 94 معین گردد، ممکن است از لذت بزرگترین افتخار تاریخ این باشگاه بکاهد.

دنیپرو در تاریخ 27 ماه می 2015 (6 خرداد 94) در شهر ورشوی لهستان دیدار فینال لیگ اروپا را برابر سویا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها برگزار خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 417

به "مجازات یوفا در انتظار فینالیست شگفتی ساز لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات یوفا در انتظار فینالیست شگفتی ساز لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید