فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟

به گزارش مجله عطر یاس، تمامی فرودگاه های دنیا به منظور جلوگیری از انتشار ویروس جدید و خطرناک چینی به سنجش میزان تب مسافران در پروازهای ورودی اقدام می نمایند.

فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟

برای سفر با تور زمستان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش ایسنا، با توجه به انتشار اخبار مربوط به شیوع ویروس خطرناک و کشنده موسوم به کرونا ویروس در چین و کشورهای شرق آسیا، تمامی فرودگاه های بین المللی در سراسر دنیا اعلام نموده اند که با استقرار تیم های تخصصی و پزشکی، تمامی مسافران پروازهای ورودی را مورد آنالیز و معاینه قرار می دهند.

بر اساس گزارش وب سایت Airport Technology، درجه تب بالا در افراد یکی از اصلی ترین نشانه های ابتلا به این بیماری خطرناک است که فرودگاههای دنیا با استفاده از دستگاههای اسکنر تب سنج (FevIR Scan Fever Screening System) بدون احتیاج به تماس فیزیکی با مسافران و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت، دمای بدن و پیشانی مسافران را به راحتی اندازه گیری می نمایند و در صورتی که تب آنها بالاتر از میزان طبیعی باشد، برای معاینات پزشکی دقیق تر انها را به قسمت جداگانه ای می فرستند که در انجا پزشکان و تیم های تخصصی حضور دارند. در صورت تایید علایم ابتلا به این ویروس، مسافران مبتلا به ویروس مذکور را قرنطینه خواهند کرد.

در زیر تصاویری از عملکرد دستگاه اسکنر تب سنج و تشخیص دقیق درجه تب مسافران را در فرودگاههای دنیا مشاهده خواهید کرد:

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 583

به "فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های دنیا چگونه درجه تب مسافران را اندازه گیری می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید