صلح و سازش بیش از شش هزار پرونده از ابتدای امسال در هرمزگان

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، شش هزار و 589 پرونده در شوراهای حل اختلاف هرمزگان منجر به صلح و سازش شده است.

صلح و سازش بیش از شش هزار پرونده از ابتدای امسال در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران، مظفر حمزه ئی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مبنی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها به منظور تلاش در جهش صلح و سازش پرونده های قضایی و برنامه ریزی اجرا شده، از ابتدای امسال شعب شوراهای حل اختلاف استان پیروز به صلح و سازش شش هزار و پانصد و هشتاد و نه فقره پرونده شده اند.

وی شرح داد: از ابتدای امسال تعداد سی و چهار هزار و شانزده پرونده وارد و از این تعداد ، سی و سه هزار و هفتصد و یک فقره مختومه شده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در ادامه افزود: از شمار پرونده های مختومه ،تعداد نوزده هزار و دویست و پنجاه و نه فقره قابل صلح و سازش بوده اند که از این تعداد شش هزار و پانصد و هشتاد و نه فقره پرونده به صلح وسازش منجر شده است.

حمزه ئی گفت: بر این اساس از ابتدای امسال، حدود سی و چهار درصد پرونده های قابل صلح و سازش در شعب شوراهای حل اختلاف استان به سازش منجر شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری بیان نمود: امیدوارم بتوانیم در سایه حمایت های رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی هرمزگان و با همت و تلاش مضاعف قضات، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در زمینه نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و فسخ خصومات نقش مؤثری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 437

به "صلح و سازش بیش از شش هزار پرونده از ابتدای امسال در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلح و سازش بیش از شش هزار پرونده از ابتدای امسال در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید