شاسی بلند الکتریکی چینی وارد بازار اروپا می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، شاسی بلند تمام الکتریکی چینی در آیندهٔ نزدیک رسماً وارد بازار نروژ خواهد شد.

شاسی بلند الکتریکی چینی وارد بازار اروپا می گردد

با ما سفر کنید و با تورهای ارزان قیمت اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

موتور گروپن که اولین شریک اروپایی هونگچی محسوب می گردد، یک واردکنندهٔ شناخته شدهٔ خودروهای الکتریکی در نروژ است و سابقه ای 45 ساله دارد. صادرات و فروش E-HS9 بخش مهمی از استراتژی جهانی هونگچی است و در آینده پس از باثبات شدن این خودرو در بازارهای خارج از چین، هونگچی مدل های بیشتری را برای فروش در بازارهای صادراتی عرضه خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، چندی پیش، هونگچی قیمت E-HS9 را در بازار چین بیان کرد. این شاسی بلند الکتریکی مجموعاً در چهار مدل مختلف در چین عرضه خواهد شد که بین 509,800 یوآن معادل 78 هزار دلار تا 729,800 یوآن معادل 111 هزار دلار قیمت دارند. این ماشین به عنوان پرچم دار خانوادهٔ شاسی بلندهای کنونی هونگچی، از سبک جدید طراحی این شرکت با جلوپنجرهٔ بسیار عظیم و چراغ های باریک استفاده می نماید. کابین E-HS9 نیز با چهار نمایشگر مختلف برای صفحه آمپر، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، نمایشگر شاگرد و کنترل سیستم تهویه، پُر از حس تکنولوژی است.

هونگچی E-HS9 از قوای محرکهٔ الکتریکی دو موتوره استفاده می نماید و در دو نسخهٔ مختلف عرضه می گردد. در نسخهٔ اول، حداکثر قدرت و گشتاور موتورهای جلو و عقب 218 اسب بخار و 350 نیوتن متر است و بُرد خودرو 460 کیلومتر خواهد بود. در نسخهٔ دوم، خروجی موتور جلویی تفاوتی ندارد اما موتور عقبی قوی تر بوده و 333 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. بُرد این نسخه نیز بیشتر بوده و به 510 کیلومتر می رسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1306

به "شاسی بلند الکتریکی چینی وارد بازار اروپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند الکتریکی چینی وارد بازار اروپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید