تور ارزان روسیه: سنگین ترین بالگرد ترابری دنیا از روسیه می آید

به گزارش مجله عطر یاس، فراوری انبوه بالگرد Mi-26T2V روسیه که سنگین ترین بالگرد ترابری دنیا به شمار می آید تا انتها امسال میلادی صادر می گردد.

تور ارزان روسیه: سنگین ترین بالگرد ترابری دنیا از روسیه می آید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آندری بوگینسکی مدیر عامل شرکت فراوری بالگرد روسیه گفت که مجوز فراوری انبوه بالگرد Mi-26T2V که سنگین ترین بالگرد ترابری دنیا به شمار می آید، تا انتها امسال میلادی صادر می گردد.

وی که با خبرگزاری تاس مصاحبه می کرد، با اشاره به اینکه این بالگرد در مراحل نهایی اخذ مجوز قرار گرفته است، گفت تنها چند پرواز دیگر به جای مانده تا آزمایش های پروازی بالگرد Mi-26T2V به انتها برسد.

بوگینسکی افزود: ما انتظار داریم که این پروازها تا انتها سال انجام گردد. البته ما پیشتر نخستین مجموعه از بالگردهای Mi-26T2V را به نیروهای روسیه تحویل داده ایم.

بالگرد به روز شده Mi-26T2V نخستین پرواز خود را در آگوست 2018 انجام داد. الکسی کریورچکو معاون وزیر دفاع روسیه روسیه در ماه مارس 2019 گفته بود که این وزارتخانه 10 بالگرد Mi-26T2V خریداری خواهد نمود.

بالگرد ترابری Mi-26T2V

بالگردی پهن پیکر سنگین بوده که برای حمل و نقل و ترابری در ارتش استفاده می گردد و ظرفیت حمل بار آن 20 تن است.

این بالگرد که به مجموعه یکپارچه آویونیک NPK90-2V مجهز است عملکرد آن را در روز و شب برای پرواز در حال اتوماتیک و رسیدن به نقطه از پیش مشخص شده و انجام فرود فراهم می نماید.

مجموعه های دفاعی این بالگرد به گونه ای است که آن را در برابر سامانه های موشکی دفاع هوایی محافظت می نماید. این بالگرد برای انجام عملیات و پرواز به پنج کادر پروازی و خدمه احتیاج دارد.

از سوی دیگر مقام های روسیه خبر داده اند که نخستین پرواز جنگنده نسل پنجمی چک میت برای سال 2023 برنامه ریزی شده و فراوری انبوه آن در سال 2026 خواهد بود.

چک میت یک جنگنده پنهانکار چند منظوره تک موتوره، تک جایگاه نسل پنجم و هواپیمای تاکتیکی سبک پیشرفته سوخو است.

بر اساس گزارش ها این هواپیما دارای قابلیت برخاست و فرود کوتاه در پیکربندی اصلی خود است وهمچنین از سامانه پشتیبانی لجستیکی ماترویشکا مجهز به هوش مصنوعی برای روال ساده تعمیر و نگهداری استفاده می نماید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1879

به "تور ارزان روسیه: سنگین ترین بالگرد ترابری دنیا از روسیه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: سنگین ترین بالگرد ترابری دنیا از روسیه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید