سارا بهرامی؛ بازیگری خوب با سلیقه بد

به گزارش مجله عطر یاس، برخی از بازیگران با یک فیلم چهره خود را میان تماشاگران تثبیت می نمایند و بعد از آن دیگر بازیگر چهره سینما می شوند و هواداران خاص خود را دارند اما همین بازیگران علی رغم این که بازی خوبی دارند، سناریوهایی را انتخاب می نمایند که برای آنها عقب گرد است.

سارا بهرامی؛ بازیگری خوب با سلیقه بد

سارا بهرامی چهره هایی است که اخیرا به سینمای ایران معرفی شده است و بسیاری بر این باور هستند که بازیگر ماهری است و به خوبی توانسته از پس نقش هایی که برعهده می گیرد، بربیاید. اما همین بازیگر گاهی فیلم هایی را انتخاب نموده است که بیننده را از خود ناامید می نماید. در روزمه سارا بهرامی با این که فیلم های قابل توجهی وجود دارد اما فیلمی مانند جمشیدیه برای او تجربه خوشایندی در فکر تماشاگر نخواهدبود.

آخرین بازی او در فیلم جمشیدیه بوده است که اکنون اکران آنلاین را شروع نموده است. فیلمی که به اعتقاد بسیاری حتی ارزش تماشا ندارد. به همین بهانه چند بازی سارا بهرامی را مرور می کنیم.

سرکوب

فیلم سرکوب به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران ساخته شده است. فیلمی که می توان گفت از دسته فیلم هایی است که تماشاگر را هنوز به تماشا سینمای ایران امیدوار نگه می دارد. فیلمی پر از نماد و بازی های خوب که سارا بهرامی نیز بازی بسیار خوبی در این فیلم داشته است.

سرکوب داستان یک روز از یک خانواده است. مادر خانواده به دلیل مشکل آلزایمر تحت مراقبت به وسیله یک پرستار است و پدر خانواده همیشه به آزار اذیت جسمی و روحی مادر و سه دختر می پرداخته و مدتی است که از خانه رفته است. دختر وسط خانواده که نقش آن را سارا بهرامی بازی می نماید، مدتی است با یک مرد دوست شده است که بعد از چند هفته متوجه می گردد که این مرد همچون پدرش به آزار و اذیت جسمی و روحی او می پردازد.

دارکوب

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1396 ساخته شد. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می نماید و توانست نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین برترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر گردد و پیروز به دریافت دو سیمرغ شد.

دارکوب داستان زنی مصرف کننده است که نقش آن را سارا بهرامی بازی نموده است که همسرش او را رها نموده و مجددا ازدواج نموده است. زن مصرف کننده که به او دروغ گفته شده است که فرزندش مرده است؛ متوجه می گردد کودکش زنده است. پی گیری های زن برای پس گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن تازه به وجود می آورد.

هزارپا

هزارپا فیلمی کمدی به کارگردانی ابوالحسن داوودی است که جز پرفروش فیلم های تاریخ سینمای ایران است. هزارپا از هفته سوم اکران خود به دلیل تفاوت نسخه در حال اکران با نسخه نمایش داده شده به سازمان سینمایی و سمعی، بصری مجبور به تغییر حدود 1 دقیقه کاهش زمانی شد.

رضا و دوستش منصور که به کیف قاپی مشغول هستند به وسیله مادرش متوجه می گردد که دختر صاحب کارش الهام که نقش آن را سارا بهرامی بازی نموده و فردی پولدار است نذر نموده که با یک جانباز ازدواج کند. به همین خاطر رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با او ازدواج کند. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می گردد که دختر مدیر آنجاست. رضا با گفتن دروغ های مختلف سعی می نماید که دختر به او علاقه مند گردد.

در این باره بخوانید:

در غرب خبری نیست؛ مشهورترین رمان ضد جنگ دنیا

مستندهای ساخته شده از دست خدا را ببینید

گامبی وزیر داستان استثنایی یک زن

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1780

به "سارا بهرامی؛ بازیگری خوب با سلیقه بد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهرامی؛ بازیگری خوب با سلیقه بد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید