رئیس MLS کوشش میلان برای خرید ابراهیموویچ را تأیید کرد

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس سازمان لیگ فوتبال آمریکا باشگاه میلان را به عنوان یکی از مشتریان اصلی ستاره سوئدی تیم لس آنجلس گلکسی معرفی کرد.

رئیس MLS کوشش میلان برای خرید ابراهیموویچ را تأیید کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دان گاربر، رئیس سازمان لیگ فوتبال آمریکا (MLS) مدعی شد که زلاتان ابراهیموویچ در فهرست خرید تیم فوتبال میلان قرار گرفته است و ممکن است به سری A برشود.

قرارداد فعلی ابراهیموویچ با گلکسی تا انتها ماه دسامبر امسال اعتبار دارد و او پیش از این تمایل خود برای بازگشت به ایتالیا را ابراز نموده بود، کشوری که بازی در فوتبال آن را با تیم های یوونتوس، اینتر و میلان تجربه نموده است. باشگاه بولونیا هم تأیید کرد که مذاکراتش را با ایبرا شروع نموده اما گاربر در گفت و گو با ESPN تأیید کرد که مهاجم سوئدی گلکسی با میلان هم وارد مذاکره شده است.

گاربر گفت: زلاتان واقعاً آدم جالبی است. او همواره مرا مشغول نموده، اما هر دقیقه اش سرگرم کننده و مهیج است و شما به چنین بازیکنانی احتیاج دارید، مانند بکام در روزهای نخست دوران بازیگری اش. ابراهیموویچ 38 ساله است و الان هم میلان می خواهد او را جذب کند که یکی از باشگاه های طراز اول دنیاست. او در داخل و خارج از زمین بازی بازیکن هیجان انگیزی است. من دوست دارم ببینم که او به اینجا برمی شود، اما همه چیز به تصمیم لس آنجلس گلکسی بستگی دارد. من از تک تک لحظاتی که زلاتان اینجا بوده است، لذت برده ام مخصوصاً آن موقع هایی که او با خودم من صحبت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 373

به "رئیس MLS کوشش میلان برای خرید ابراهیموویچ را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس MLS کوشش میلان برای خرید ابراهیموویچ را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید