درویش: پرسپولیس خانه گل محمدی است، آدم که از خانه خود قهر نمی کند

به گزارش مجله عطر یاس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید در پی حل مسائل است تا یحیی گل محمدی به تمرینات باز شود.

درویش: پرسپولیس خانه گل محمدی است، آدم که از خانه خود قهر نمی کند

رضا درویش در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری این تیم اظهار کرد: هم بازیکنان، هم آقای گل محمدی حق دارند که از شرایط ناراحت باشند چون در گذشته به آن ها خلف وعده شده است. این خلف وعده ها انباشته شده و حالا که ما آمدیم می خواهند مسائل را یکجا حل کنیم. این کار واقعا سخت است. ما باید با هم مسائل را حل کنیم یعنی یک نفر نمی تواند کار را به تنهایی پیش ببرد. آقای گل محمدی، آقای حسینی به عنوان کاپیتان تیم و آقای پیروانی و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مسائل را حل کنیم. از سه ماه قبل به بازیکنان وعده فردا را می دادند که این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان شده است. بازیکنان می گویند ما پاداشی دریافت ننموده ایم که در این زمینه هم آن ها حق دارند و هیچ پاداشی پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد: من حدود 12 روز است که آمده ام و با مسائل زیادی روبه رو بوده ام. من آمده بودم براساس یک پیش بینی و برنامه ریزی که از قبل داشتم مسائل را حل کنم اما دیدم که به طور مثال روی پیراهن از قبل تبلیغ زده اند و پولش را گرفته و خرج نموده اند. پشت پیراهن هم همین جریان وجود داشت. پول تبلیغات محیطی هم از قبل گرفته شده است. ما دیدیم که باید از فضاهای دیگر استفاده کنیم. با همه این شرایط کوشش کردیم که 15 درصد از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کنیم که 8 درصد پرداخت شده و مابقی هم طی روزهای آینده پرداخت می گردد. در پرونده اوساگونا هم 101 هزار دلار فراهم کردیم و پرداخت شد که سه بار این پول برگشت خورده بود اما به حمدالله دیشب به حساب بازیکن نشست و می توانیم امیدوار باشیم که پنجره باشگاه باز گردد. الان با مشکل پرداخت پول محمد نادری و همین طور باشگاه پدیده روبه رو هستیم که فرصت زیادی برای پرداخت این بدهی ها هم نداریم. همه این مسائل نشان می دهد که مسائل در باشگاه پرسپولیس زیاد است. ما راهی نداریم جز اینکه همه با هم دست به دست هم بدهیم و مسائل را حل کنیم. در غیر این صورت امکان پذیر نیست که مسائل حل گردد.

او در ادامه درباره گفت وگویش با یحیی گل محمدی طی روزهای گذشته هم گفت: من به آقای گل محمدی گفتم حق با شماست و مسائل وجود دارد اما این ها باعث نمی گردد که آدم از خانه خود قهر کند. پرسپولیس خانه آقای گل محمدی است و باید همواره بماند. ما دست به دست هم می دهیم و مسائل را حل می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این سوال که آیا تا دوشنبه ای گل محمدی تعیین نموده، خواسته او برآورده می گردد یا خیر، گفت: آقای گل محمدی بحث زمین تمرین را داشتند که ما زمین تمرینی که مد نظر بود را هماهنگ کردیم و قرار است قراردادش منعقد گردد. از طرف دیگر زمین دیگری هم خواسته بودند که در صدد هستیم آن زمین را هم فراهم کنیم. کارهایی که در حد وسع ما بوده انجام داده ایم و وظیفه ما است که این کارها را انجام بدهیم. اگر می خواهیم تیمی قهرمان گردد وظیفه ما است که همه شرایط را فراهم کنیم. ما در صدد حل مسائل هستیم اما توجه به شرایط مالی جامعه فراهم کردن 50 میلیارد تومان طی مدت یک هفته یا 10 روز کار تقریبا نشدنی است اما سعی می کنیم کم کم مسائل را حل کنیم و رضایت آقای گل محمدی را جلب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی دوشنبه به تمرین پرسپولیس می رود یا خیر، گفت: آقای گل محمدی می ببینند که مسائل در حال حل است و ما کوشش خود را انجام می دهیم که مسائل رفع گردد. یقینا ایشان هم در این جامعه زندگی می نمایند و سال ها ورزش نموده اند و مربی بوده اند و می دانند که مسائل وجود دارد. خودشان طی این سال ها همواره با این مسائل روبه رو بوده اند و در سال های گذشته این گونه نبوده که تا نیم فصل 50 درصد مطالبات پرداخت شده باشد اما ما هم در پی این هستیم که از هر راهی که می توانیم آرامش به تیم بازگردانیم. ما آمدیم که آرامش را فراهم کنیم تا تیم نتایج خوبی بگیرد وباید برترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1874

به "درویش: پرسپولیس خانه گل محمدی است، آدم که از خانه خود قهر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: پرسپولیس خانه گل محمدی است، آدم که از خانه خود قهر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید