دانشجویان فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایتالیا اعزام می شوند

به گزارش مجله عطر یاس، در راستای توافق میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و اتاق همکاری های علمی ایران و ایتالیا همکاری برای اعزام دانشجویان فلوشیپ به ایتالیا صورت می گیرد.

دانشجویان فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایتالیا اعزام می شوند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در راستای فعالیت های اتاق همکاری ایران و ایتالیا جلسه ای در سالن شورای این دانشگاه برگزار گردید که ضمن بیان نقطه نظرات طرفین هماهنگی های لازم در مورد سفر مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه به ایتالیا انجام و توافق شد تا در ادامه این بازدید و سفر علمی جراحی های مشترک بین پزشکان ایرانی و ایتالیایی نیز به انجام رسد.

با توجه به اینکه سال 2020 سال علم و تکنولوژی در اروپاست، برای همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و مشارکت جمعی در قسمتی از برنامه گفتگو صورت گرفت. همکاری با شرکت های خصوصی برای مقابله با تحریم ها و همکاری برای اعزام دانشجویان فلوشیپ به ایتالیا، بازدید های علمی از مراکز ارائه دهنده خدمات در ایتالیا از جمله سایر توافقات اجرا شده است.

در این جلسه قدیرپور جراح مغز و اعصاب در ایتالیا و همکار اتاق ایران-ایتالیا، کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، مقتدایی معاون بین الملل، متولیان معاون تحقیقات، برادران مدیر توسعه همکاری های بین الملل حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 361

به "دانشجویان فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایتالیا اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایتالیا اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید