خبرنگاران سه فوتبالیست سابق تیم ملی به مقاومت آستارا پیوستند

به گزارش مجله عطر یاس، آستارا - خبرنگاران - مدیر عامل تیم فوتبال مقاومت آستارا گفت: برای حضور پیروز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با سه بازیکن سابق تیم ملی جوانان و باشگاه های مطرح به مدت یکسال قرارداد همکاری بسته ایم.

خبرنگاران سه فوتبالیست سابق تیم ملی به مقاومت آستارا پیوستند

اکبر کابینی روز آدینه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: رسول باجلوند دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال جوانان و باشگاه های امید گناوه و صنعت نفت آبادان، جواد باهوش بازیکن سابق تیم های مطرح پرسپولیس، ماشین سازی تبریز و بادران تهران و محسن محمد رحیمی بازیکن سابق تیم های فجرسپاسی شیراز، پیغام مشهد و خونه به خونه بابل به تیم مقاومت آستارا پیوستند.

وی افزود: این بازیکنان با نظر سعید غلام زاده سرمربی تیم، اعضای کادر فنی و هیات مدیره باشگاه مقاومت با هدف حضور مقتدرانه این تیم در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور به این باشگاه پیوستند و مقصود چندل هم با نظر هیات مدیره و کادر فنی به عنوان مربی دروازه بانان تیم مقاومت آستارا معرفی گردید.

وی بیان نمود: جواد باهوش در خط حمله، رسول باجلوند به عنوان دروازه بان مطمئن و محسن محمد رحیمی به عنوان مدافع باعث تقویت ترکیب تیم خواهند شد و این بازیکنان در مسابقه بعدی تیم مقاومت آستارا برابر کانیاو اشنویه بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: تیم های پایه باشگاه مقاومت در رده های نوجوانان و جوانان شکل گرفته است و بیشتر بازیکنان بومی بوده و در مسابقات استانی خوش درخشیده اند و به زودی در تیم بزرگسالان از ظرفیت تیم های پایه استفاده خواهد شد.

مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور با شرکت 30 تیم در قالب سه گروه 10 تیمی برگزار می گردد و پس از بازی ها، سه تیم اول هر گروه به لیگ دسته دوم کشور صعود خواهد نمود.

بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1522

به "خبرنگاران سه فوتبالیست سابق تیم ملی به مقاومت آستارا پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه فوتبالیست سابق تیم ملی به مقاومت آستارا پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید