خبرنگاران استقلال تاجیکستان باخت اما صعود کرد، صعود تراکتور با شکست الهلال

به گزارش مجله عطر یاس، تهران- خبرنگاران- استقلال تاجیکستان در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر آلمالیق ازبکستان 2 بر صفر باخت اما به مدد شکست یک بر صفر الهلال برابر شباب الاهلی و کسب نتیجه بهتر در ملاقات رو در رو با نماینده عربستان، به مرحله بعد صعود کرد.

خبرنگاران استقلال تاجیکستان باخت اما صعود کرد، صعود تراکتور با شکست الهلال

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هفته ششم و انتهای مرحله گروهی گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 23:30 امشب به وقت تهران میان تیم های فوتبال استقلال تاجیکستان و آجی ام کا(آلمالیق ازبکستان) و الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات برگزار گردید.

تیم های گروه A در حالی به مصاف هم رفتند که استقلال تاجکستان و الهلال عربستان هر کدام با 10 امتیاز به ترتیب در صندلی اول و دوم جدول این گروه قرار دارند و نتایجی که برابر حریفان خود کسب می نمایند، تکلیف تیم صعود نماینده به مرحله بعدی رقابت ها را معین خواهد نمود.

نکته جالب اینکه ملاقات رفت دو تیم استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده عربستان انتها یافت اما در ملاقات برگشت نماینده تاجیکستان شگفتی آفرید و 4 بر یک از سد الهلال عبور کرد تا در صورت هم امتیاز شدن، این استقلال تاجیکستان باشد که به دلیل کسب نتیجه بهتر در مسابقه رو در رو، به مرحله بعدی صعود کند.

نیمه نخست مسابقات دو تیم یعنی استقلال تاجیکستان برابر آجی ام کا و الهلال مقابل شباب الاهلی امارات با تساوی بدون گل به انتها رسید تا تکلیف تیم صعود نماینده به مرحله بعدی در نیمه دوم معین گردد.

در دقیقه 54 ملاقات تیم های الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات، در حالی که نماینده عربستان برای به ثمر رساندن گل کوشش می کرد در یک برخورد در محوطه جریمه الهلال، داور به سود شباب الاهلی اعلام ضربه پنالتی کرد که دا کروز دروازه حریف را گگردد و نماینده امارات یک بر صفر از الهلال پیش افتاد.

جالب اینکه در دیگر ملاقات این گروه در دقیقه 67، این آجی ام کا بود که توسط پولوونف یک بر صفر از استقلال تاجیکستان پیش افتاد تا همه چیز بین دو تیم بالای جدول در این گروه مساوی باشد.

در ادامه ملاقات استقلال تاجیکستان و آجی ام کا، نماینده تاجیکستان نه تنها نتوانست گل خورده را جبران کند بلکه در دقیقه 79 توسط یووان جوگیچ گل دوم را نیز از آلمالیق دریافت کرد.

در دقیقه 87، زویروف بازیکن استقلال تاجیکستان یکی از دو گل خورده را جبران کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش گردد.

در دیگر ملاقات این گروه، شباب الاهلی امارات توسط سانکور گل دوم را هم برابر الهلال عربستان به ثمر رساند و آب پاکی را روی دست نماینده عربستان ریخت.

در نهایت، الهلال عربستان 2 بر صفر برابر شباب الاهلی و استقلال تاجیکستان 2 بر یک مقابل آجی ام کا مغلوب شد که با این نتایج استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان 10 امتیازی باقی ماندند و نماینده تاجیکستان به دلیل کسب نتیجه بهتر برابر الهلال مجوز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد.

جالب اینکه با شکست 2 بر صفر الهلال عربستان برابر شباب الاهلی امارات، صعود تراکتور یکی از نماینده های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی این رقابت ها به عنوان یکی از تیم های دوم برتر قطعی شد.

جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تاجیکستان/ 6 بازی / 10 امتیاز

الهلال عربستان / 6 بازی / 10 امتیاز

شباب الهلی امارات/ 6 بازی / 7 امتیاز

آجی ام کا / 6 بازی / 7 امتیاز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1501

به "خبرنگاران استقلال تاجیکستان باخت اما صعود کرد، صعود تراکتور با شکست الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استقلال تاجیکستان باخت اما صعود کرد، صعود تراکتور با شکست الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید