توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس ستاد استانی مدیریت کرونا، مقرر شده است که در استادیوم ها و مراکز عظیم، امکان برگزاری امتحانات ایجاد گردد و فضای محل برگزاری امتحان به گونه ای باشد که تهویه مناسب و صف های طولانی داشته باشد.

توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به نگرانی مطرح شده از سوی خانواده ها نسبت به حضوری بودن امتحانات نهایی فرزندان شان، اظهار کرد: در این خصوص همکاران بهداشت ما همکاری نزدیکی با آموزش و پرورش دارند و رعایت پروتکل ها را به آموزش و پرورش ابلاغ نموده اند و بر کار آن ها نظارت می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: بر اساس ستاد استانی مدیریت کرونا، مقرر شده است که در استادیوم ها و مراکز عظیم، امکان برگزاری امتحانات ایجاد گردد و فضای محل برگزاری امتحان به گونه ای باشد که تهویه مناسب و صف های طولانی داشته باشد. آموزش و پرورش نیز در این زمینه دقت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: این تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1528

به "توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید