تخفیف 30 درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع دستی

به گزارش مجله عطر یاس، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، تخفیف 30 درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع دستی اعمال می شود.

تخفیف 30 درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع دستی

داستان چیست؟

رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به امضای تفاهم نامه با معاونت صنایع دستی کشور و توافق در مورد حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع دستی از جمله تخفیف 30 درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع دستی، اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی در کشور وجود دارد و رشته های متعدد صنایع دستی در کشور داریم که محصولات آنها از زیبایی خاصی برخوردار است.

او اضافه نمود: هنرمندان ایرانی محصولات زیبای صنایع دستی فراوری می نمایند و آنچه که حائز اهمیت است این است که یک بستر و فضای مناسب برای فروش این محصولات فراهم گردد.

سبحانی فر در ادامه گفت: برای فروش این محصولات اول باید با استفاده از ظرفیت هایی مانند فضای مجازی به معرفی آنها پرداخت و به خوبی این محصولات را معرفی کرد و بعد از آن باید بتوانیم زمینه فروش محصولات صنایع دستی را در هر نطقه از کشور فراهم کنیم.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: شرکت ملی پست ایران این آمادگی را دارد که محصولات صنایع دستی را با قیمتی مناسب در هر نقطه از ایران به دست مصرف نماینده برساند.

او اعلام نمود: سال جاری سال جهش فراوری نام گذاری شده است. معاونت صنایع دستی کشور و شرکت ملی پست ایران با هدف حمایت از فراوریات داخلی تفاهم نامه همکاری امضا کردند که این تفاهم نامه می تواند باعث جهش و رونق فروش محصولات صنایع دستی گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1126

به "تخفیف 30 درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 30 درصدی سرویس پست پیشتاز برای ارسال محصولات صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید