تجزیه و تحلیل مختارنامه در فراتر از تصویر هیسپان تی وی

به گزارش مجله عطر یاس، برنامه فراتر از تصویر این هفته به موضوع تجزیه و تحلیل سریال تاریخی مختارنامه می پردازد.

تجزیه و تحلیل مختارنامه در فراتر از تصویر هیسپان تی وی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، مجموعه تلویزیونی مختارنامه شاید یکی از بارزترین سریال های تاریخی- مذهبی باشد که پر تحرک ترین وقایع در تاریخ اسلام را نشان می دهد. در این قسمت از برنامه فراتر از تصویر (Más allá de la imagen) شبکه هیسپان تی وی، سریال مختارنامه به 2 قسمت تقسیم می گردد در قسمت اول به زندگی مختار و حادثه عاشورا و قیام مختار و پیامد های ناشی از آن و مهم تراز همه نقش ایرانیان در قیام مختار می پردازد و حضور ایرانیان در مبارزه با ظلم و ستم در تمامی دوران ها را پر رنگ می نماید.

در قسمت دوم برنامه نیز با استفاده از صحنه های سریال، تشابهات بین جنایات آن موقع یزیدیان علیه سپاه امام حسین و جنایات گروه تروریسی داعش نشان داده خواهد شد. همچنین به موضوع جنگ میان خوب و بد می پردازد که در تمامی دوران، چه درگذشته و چه درحال، وجود داشته است و به مخاطب به طور غیر مستقیم ماهیت اصلی گروه داعش نشان داده خواهد شد.

فراتر از تصویر محصول شبکه هیسپان تی وی با اجرای مهدیه اسماعیل پور برنامه ای مصاحبه محور است که روز دوشنبه ساعت 4 صبح به وقت تهران به مدت 25 دقیقه پخش و تکرار آن روز سه شنبه ساعت 7 صبح برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1039

به "تجزیه و تحلیل مختارنامه در فراتر از تصویر هیسپان تی وی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجزیه و تحلیل مختارنامه در فراتر از تصویر هیسپان تی وی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجزیه و تحلیل مختارنامه در فراتر از تصویر هیسپان تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید