تبلت نو پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی شد

به گزارش مجله عطر یاس، امروز از تبلت نو پاناسونیک رونمایی شد. این تبلت که از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، قیمتی معادل 1350 دلار دارد و با مشخصات معمولی اش احتمالاً کاربران سازمانی را به عنوان خریداران خود انتخاب کرده است.

تبلت نو پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی شد

تبلت نو پاناسونیک تاف بوک FZ-L1 نام دارد و علاوه بر بدنه سخت خود از یک اسکنر بارکد بهره می برد که این لپتاپ را به گجتی ایده آل برای استفاده در صندوق های فروش، مغازه ها یا انبار ها تبدیل می کند.

البته مدل به خصوصی هم از این تبلت مالی معرفی شده که از نسل چهارم شبکه های ارتباطی یا 4G استفاده می کند. این مسئله موجب شده که این نسخه ویژه 150 دلار گرانتر شده و به قیمت 1500 دلار عرضه گردد.

شرکت پاناسونیک چیپست تعبیه شده در این محصول را اعلام نکرده اما تعیین شده چیپست چهار هسته ای بکار رفته در آن از سرعت کلاک بیشینه 1.1 گیگاهرتزی بهره می برد و به نظر میر سد اسنپدراگون 210 باشد.

علاوه بر این تبلت نو پاناسونیک از یک صفحه نمایش 7 اینچی، با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ای سفارشی خاصی از سیستم عامل اندروید 8.1 بهره ببرد.

همچنین این تبلت از استاندارد های ماندگاری ارتشی MIL-810G پیروی می کند و پیروز شده که استاندارد IP67 برای مقاوت در برابر آب و گرد و غبار کسب کند. بدین ترتیب گجت یاد شده در صورت سقوط از ارتفاع یک متری سالم می ما ند و می توان از آن در دمای 10 الی 50 درجه استفاده نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2065

به "تبلت نو پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت نو پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید