بمب پرتغالی در عربستان؛ توافق نهایی رونالدو با قرارداد نجومی!

به گزارش مجله عطر یاس، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای پوشیدن پیراهن النصر با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

بمب پرتغالی در عربستان؛ توافق نهایی رونالدو با قرارداد نجومی!

به گزارش خبرنگاران، فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد باعث شد که این بازیکن پرتغالی در پی یافتن باشگاهی برای نیمه دوم فصل 23-2022 باشد.

برآورد های بسیاری درباره مقصد احتمالی این بازیکن صورت گرفته بود و بسیاری معتقد بودند که او میخواهد به باشگاهی برود که بتواند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد اما حالا شرایط به صورت کلی تغییر نموده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا چند هفته قبل خبر داده بود که این ستاره پرتغالی با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده و به زودی پیراهن این تیم را بر تن خواهد نمود، موضوعی که از سوی نزدیکان این بازیکن رد شده بود.

اما رونالدو شب گذشته وارد ریاض شد تا تعیین گردد که پیوستنش به این باشگاه کاملا جدی است و حالا مارکا خبر داده که او با مدیران النصر به توافق رسیده و خبر امضای قرارداد دو ساله و نیمه او با این باشگاه عربستانی در چند ساعت آینده منتشر خواهد شد.

گفته می گردد قرارداد او با النصر تا سال 2030 است و قرار است دو سال و نیم به عنوان بازیکن و پس از آن به عنوان سفیر این باشگاه فعالیت داشته باشد تا به آنها برای کسب میزبانی جام جهانی 2030 در کنار مصر و یونان یاری کند.

گفته می گردد که مدیران النصر در ابتدای هفته جاری پیروز شدند روند قانونی جذب این بازیکن و پرداخت دستمزد هنگفت 200 میلیون یورویی برای هر فصل را نهایی نمایند و حالا آماده هستند تا دنیای فوتبال را با انتشار خبر جذب رونالدو شگفت زده نمایند.

موانع قانونی باعث شده بود که مدیران این باشگاه در طی چند روز گذشته احتمال جذب این ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید را تکذیب نمایند اما حالا از این که توانستند به هدف بزرگ شان دست پیدا نمایند بسیار خشنود هستند.

  • انتها رویای طرفداران بارسلونا برای بازگشت مسی | قرارداد نو لئو امضا شد

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2069

به "بمب پرتغالی در عربستان؛ توافق نهایی رونالدو با قرارداد نجومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب پرتغالی در عربستان؛ توافق نهایی رونالدو با قرارداد نجومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید