بازتاب گلزنی کریم انصاری فرد در رسانه انگلیسی

به گزارش مجله عطر یاس، گلزنی کریم انصاری فرد در بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترینیداد و توباگو مورد توجه یک رسانه انگلیسی نهاده شد.

بازتاب گلزنی کریم انصاری فرد در رسانه انگلیسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت ناتینگهام پست، کریم انصاری فرد، مهاجم جدید ناتینگهام فارست زننده گل بازی ایران برابر ترینیداد و توباگو در تهران بود. این بازیکن 28 ساله که مدتی قبل قراردادی با ناتینگهام فارست تا سال 2020 میلادی منعقد نموده بود گل پیروزی بخش تیم ملی ایران را در این بازی به ثمر رساند. او یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

این رسانه انگلیسی سپس با تشریح صحنه گل کریم انصاری فرد نوشت: این نخستین گل فصل جاری مهاجم پیشین تیم المپیاکوس یونان بود. بازیکنی که پس از پیوستنش به ناتینگهام فارست فقط در دقیقه پایانی بازی هفته هفدهم چمپیونشیپ برابر شفیلد یونایتد جایگزین گرابان شد. کریم انصاری فرد می تواند دوباره در بازی سه شنبه هفته آینده برای تیم ملی فوتبال ایران برابر ونزوئلا به میدان رود.

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (پنجشنبه) با حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی تهران یک بر صفر از سد ترینیداد و توباگو گذشت. حمله دستیار کارلوس کی روش به خبرنگاران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 22

به "بازتاب گلزنی کریم انصاری فرد در رسانه انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب گلزنی کریم انصاری فرد در رسانه انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید