انتخاب سیدجلال؛ یادآور روزی که مسی حسرت محبوبیت فرهاد مجیدی را خورد!

به گزارش مجله عطر یاس، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با 51 درصد آرا توانست عنوان اسطوره ایرانی برتر لیگ قهرمانان را کسب کند و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از وی نهاده شد.

انتخاب سیدجلال؛ یادآور روزی که مسی حسرت محبوبیت فرهاد مجیدی را خورد!

خبرنگاران - رضا جوکار: سایت AFC در یک نظرسنجی با معرفی 5 بازیکن برتر ایرانی در ادوار لیگ قهرمانان آسیا، از مخاطبان خود خواسته بود از بین سیدجلال حسینی، مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی، احسان حاج صفی و قاسم حدادی فر اسطوره ایرانی برتر این رقابت ها را انتخاب نمایند. در خاتمه این نظرسنجی که بیش از 5 میلیون و 600 هزار رای به ثبت رسید، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با 51 درصد آرا توانست عنوان اسطوره ایرانی برتر لیگ قهرمانان را کسب کند و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از وی نهاده شد.

سید مهدی رحمتی، احسان حاج صفی و قاسم حدادی فر نیز در مجموع یک درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

اما نکته قابل تامل از اساس وجاهت چنیی رای گیری هایی است که ای اف سی انجام می دهد. اینکه کانالها و صفحه های طرفداری دو باشگاه مدام ترفندهای رای دهی دوباره را تبلیغ می نمایند برای اینکه گزینه محبوب شان این عنوان جعلی را به دست آورد چطور می تواند باعث فخرفروشی و افتخار گردد.

البته که هر دوگزینه سرخابی ها چهره های به شدت محبوبی هستند در میان طرفداران دو باشگاه اما سابقه چنین رای گیری های تعیین می نماید که نباید دل به این عناوین ببندند.

فرهاد مجیدی سال 2010 عنوان جعلی محبوب ترین فوتبالیست سال را به دست آورد و پایین تر از او هم کریم باقری با حدود 400 رای کمتر ایستاده بود. نکته جالب اینکه در همان رای گیری لیونل مسی رتبه دهم جهان را به دست آورده بود و کریس رونالدو در صندلی دوازدهم بود و حد فاصل دو بازیکن ایرانی و دو فوق ستاره یک دهه اخیر فوتبال جهان را هم تعدادی بازیکن گمنام پرکرده بودند.. آیا بعد از تعیین شدن این رای گیری رونالدو و مسی از این شکست تلخ افسوس خوردند؟

انصافا طرفداران استقلال و پرسپولیس هم در آن سال نتیجه این رای گیری را خنده دار می دانستند. البته منهای آن 64 هزار نفری که به کاپیتان محبوب خودشان رای داده بودند.

با این همه تعیین نیست این همه کوشش برای به دست آوردن عناوین جعلی میان طرفداران دو تیم از کجا نشات می گیرد. جالب اینکه طی این روزها طرفداران هر دو تیم یکدیگر را به جعل متهم می کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 795

به "انتخاب سیدجلال؛ یادآور روزی که مسی حسرت محبوبیت فرهاد مجیدی را خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب سیدجلال؛ یادآور روزی که مسی حسرت محبوبیت فرهاد مجیدی را خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید