آی مک پرو با تراشه M1 پرو و مکس شاید نیمه اول 2022 معرفی گردد

به گزارش مجله عطر یاس، یکی از افشاگران اعلام نموده که اپل در حال آماده سازی نسل تازه آی مک پرو است که مانند مک بوک پرو 2021، همراه با تراشه های M1 پرو و M1 مکس راهی بازار خواهد شد. به گفته این افشاگر، اپل برای آی مک پرو تازه از نمایشگر mini-LED استفاده نموده که از قابلیت ProMotion هم بهره می برد.

آی مک پرو با تراشه M1 پرو و مکس شاید نیمه اول 2022 معرفی گردد

این آی مک از نمایشگر 27 اینچی برخوردار است و به نظر می رسد با طراحی مشابه با آی مک 24 اینچی و نمایشگر Pro Display XDR روبه رو خواهیم شد. احتمالا مانند مک بوک پرو تازه، مدل پایه آی مک پرو تازه هم از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD استفاده می نماید. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به بهره گیری از پورت های HDMI، درگاه کارت SD و USB-C اشاره کنیم.

گفته می گردد اپل برای نسل تازه آی مک پرو استفاده از فیس آی دی را تست نموده ولی به احتمال زیاد این مشخصه ارائه نخواهد شد. در همین رابطه، یکی از مقام های ارشد اپل درباره نبود فیس آی دی در مدل تازه مک بوک پرو گفته که تاچ آی دی برای لپ تاپ مناسبت تر است زیرا بیشتر اوقات دست کاربر بر روی کیبورد قرار گرفته است.

این افشاگر مدعی شده که آی مک پرو پرو با قیمت بیش از 2000 دلار در نیمه نخست 2022 راهی بازار خواهد شد. به نظر می رسد اپل میخواهد آی مک پرو را جایگزین آی مک 27 اینچی مبتنی بر تراشه های اینتل کند. چند روز قبل هم یکی دیگر از افشاگران اظهار داشت که اپل در حال ساخت آی مک 27 اینچی مبتنی بر نمایشگر mini-LED است. بدون شک طی ماه های آینده گزارش های بیشتری درباره این محصول منتشر می گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1761

به "آی مک پرو با تراشه M1 پرو و مکس شاید نیمه اول 2022 معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی مک پرو با تراشه M1 پرو و مکس شاید نیمه اول 2022 معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید