8 استایل شیک و مجذوب کننده زنانه با رنگ سال 1402

به گزارش مجله عطر یاس، سال جاری رنگ Viva Magenta 18-750 به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده و به عنوان رنگ سال 1402 مطرح است؛ تن قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد ارائه می دهد و کمی هم سایه بنفش در آن دیده می گردد. اگر می خواهید رنگ سال 1402 را در استایل تان بهره ببرید باید بدانید که پیدا کردن این رنگ به طور دقیق قدری سخت است اما اگر در چرخه رنگ در تناژهای موازی و نزدیک رنگ Viva Magenta حرکت کنید به رنگ های زرشکی، سرخابی و ارغوانی می رسید بنابراین می توانید از این رنگ ها در استایل تان بهره ببرید. در این مطلب 8 ست مجذوب کننده با رنگ سال 1402 را برایتان معرفی می کنیم؛ در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت رنگ سال 1402 با چه رنگ هایی بهتر ترکیب می گردد و چه آیتم هایی را می توانید با این رنگ ها انتخاب کنید تا استایلی شاد و سرزنده برای سال تازه داشته باشید.

8 استایل شیک و مجذوب کننده زنانه با رنگ سال 1402

آنچه در این مطلب می خوانید:

آیتم های ساتن؛ یک انتخاب عالی برای رنگ سال 1402

خاکستری؛ یک گزینه آسان برای ترکیب با رنگ سال 1402

ترکیب تناژ های مجاور ؛صورتی سرخابی و ارغوانی در استایل

ست مجلسی شیک با ترکیب رنگ سال و بژ

استایل شیک با ترکیب رنگ سال 1402 و رنگ طوسی

رنگ سال 1402 را با تناژ های رنگ یاسی ترکیب کنید

استایل مجلسی مونوکروم با رنگ سال 1402

مخمل رنگ سال 1402 را زنده و درخشان نشان می دهد

1. آیتم های ساتن؛ یک انتخاب عالی برای استایل با رنگ سال 1402

رنگ قرمز آتشین سال 2023 اگر بر روی پارچه های ساتن بنشیند جلوه ای چند برابر مجذوب نماینده تر خواهد داشت. سایه و روشن ایجاد شده بر روی این نوع پارچه ها می تواند مجذوب نمایندهیت این رنگ سیال و شاداب را که نمادی از سرزندگی است چند برابر کند. در این ست مجذوب نماینده با رنگ سال یک دامن بسیار زیبا با پارچه ساتن به رنگ قرمز سرخابی انتخاب نموده ایم که در ترکیب با یک نیم تنه مجلسی سفید، کفش های پمپی رزگلد و ست زیورآلات با نگین های صورتی می تواند یک استایل بسیار شیک مجلسی با رنگ سال 1402 را برای میهمانی ها و مجالس شاد بسازد.

2. خاکستری؛ یک گزینه آسان برای ترکیب با رنگ سال 2023

گروه های رنگی قرمز چه به سمت زرشکی حرکت کنیم و چه مسیر حرکت مان به سمت سرخابی و ارغوانی باشد در کنار رنگ های خنثی ترکیب مناسبی را خلق می نمایند. در مجاورت رنگ خنثی و تیره ای مانند خاکستری رنگ های پر حرارت و آتشین می درخشند و مجذوب نمایندهیتی چشم نواز را خلق می نمایند. در این ست مجذوب نماینده که برای دورهمی ها و میهمانی ها مناسب است یک بلوز زیبای کراپ به رنگ زرشکی تیره را انتخاب نموده ایم که در ترکیب با دامن خاکستری کلوش ترکیب بسیار مجذوب نمایندهی را پدید می آورد. کفش پاشنه بلند سوییت به رنگ سرخابی و یک جفت گوشواره نقره ای با نگین های صورتی درخشان می تواند پالت رنگی مجذوب نماینده این ست مجلسی را تکمیل کند.

3. ترکیب تناژهای مجاور ؛صورتی و سرخابی در استایل

اگر نتوانستید آیتمی دقیقا مطابق با رنگ سال 2023 یعنی رنگ Viva Magenta 18-750 بیابید تناژهای مشابه این رنگ را با یکدیگر ترکیب کنید. در این ست شاداب و دوست داشتنی یک شلوار مجلسی ساتن به رنگ سرخابی را با یک تاپ سرخابی زیبا ترکیب نموده ایم. این ست فوق العاده با یک نیم ست دستبند و گردنبند به رنگ سرخابی تکمیل می گردد و اضافه کردن یک کفش پاشنه بلند سوییت به رنگ صورتی پاستلی می تواند یک پالت رنگی خاص و دوست داشتنی بسازد.

4. ست مجلسی شیک با ترکیب رنگ سال و بژ

رنگ بژ یکی دیگر از رنگ هایی است که به خوبی با رنگ سال ترکیب می گردد. پالت رنگی سرخابی یا زرشکی همراه با بژ یک پالت رنگی چشم نواز است و می توانید با اضافه کردن اکسسوری هایی مناسب آن را تکمیل کنید. در این ست مجلسی شیک یک تاپ زیبا به رنگ سال 1402 را با یک شلوار مجلسی بژ ترکیب نموده ایم و یک صندل زیبای سوییت به رنگ زرشکی تیره این ست فوق العاده را تکمیل نموده است. با انتخاب یک جفت گوشواره ی خاص با نگین های قرمز و ارغوانی به شکل پروانه می توانید مجذوب نمایندهیت این ست دوست داشتنی و شاد را چند برابر کنید.

5. استایل شیک با ترکیب رنگ سال 1402 و رنگ طوسی

انواع تناژ های مختلف رنگ طوسی به خوبی می توانند با رنگ سال ترکیب شوند. در این ست خوش رنگ و مجذوب نماینده یک نیم تنه آستین بلند بسیار زیبا به رنگ سرخابی را با یک شلوار پارچه ای مجلسی به رنگ طوسی ترکیب نموده ایم. در این ست برای انتخاب کفش برترین گزینه ها رنگ های مجاور سرخابی، طوسی و تناژ های بژ یا کالباسی هستند که یک جفت کفش پاشنه بلند سوییت به رنگ سرخابی درخشان انتخاب ما خواهد بود. یک سرویس نقره ای با نگین های سرخابی این ست مجذوب نماینده مجلسی را تکمیل می نمایند.

6. رنگ سال 2023 را با تناژهای رنگ یاسی ترکیب کنید

همان طور که گفتیم رنگ های مجاور و رنگ های خنثی برترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ سال هستند. یکی دیگر از رنگ های بسیار مجذوب نماینده برای ترکیب با رنگ سال رنگ لطیف و چشم نواز یاسی است. رنگ سال 2023 ترکیبی بین تناژ های گرم و سرد است و اضافه کردن رنگ هایی از گروه رنگی بنفش به ترکیب رنگی می تواند پالت رنگی مجذوب نمایندهی بسازد.

در این ست دوست داشتنی شیک و مد روز یک نیم تنه مدل دار به رنگ سرخابی و جنس کرپ حریر را انتخاب کردیم. پارچه های کرپ حریر هم از جمله پارچه هایی هستند که با رنگ سال بسیار مجذوب نماینده و چشم گیر خواهند بود. یک شلوار پارچه ای به رنگ یاسی و یک جفت کفش پاشنه بلند به رنگ صورتی پالت رنگی دوست داشتنی این ست شیک را تکمیل می نمایند. در سرانجام یک جفت گوشواره ی نگین دار و درخشان با تناژ رنگی سرخابی و بنفش به عنوان اکسسوری می تواند ست انتخابی مان را مجذوب نماینده تر کند.

7. استایل مجلسی مونوکروم با رنگ سال 1402

استایل مونوکروم یکی از استایل های پرطرفدار دنیا مد است که در آن تمامی آیتم های استایل از یک گروه رنگی انتخاب می شوند. رنگ سال 1402 هم از جمله رنگ هاییست که در استایل مونوکروم می تواند بسیاردوست داشتنی باشد. در این استایل مجلسی مجذوب نماینده به سراغ انواع تناژهای رنگ زرشکی رفته ایم و یک شلوار پارچه ای شیک به رنگ زرشکی متمایل به ارغوانی، یک نیم تنه ی طرح دار به رنگ زرشکی روشن و یک جفت صندل زیبا به رنگ زرشکی تیره را با یکدیگر ترکیب نموده ایم. در نهایت انتخاب یک جفت گوشواره ی بسیار زیبای نگین دار و یک گردنبند درخشان با همین تناژ رنگی این استایل شیک مونوکروم را تکمیل می نمایند.

8. مخمل رنگ سال 1402 را زنده و درخشان نشان می دهد

این تناژ شاد و سرزنده از قرمز که به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده است بر روی پارچه های مخمل می تواند فوق العاده باشد. بافت نرم و مخملی این پارچه ها می تواند به زیباترین شکل ممکن این رنگ خاص را که نماد شور زندگی است منعکس کند. در این ست خاص یک دامن بسیار زیبا به رنگ زرشکی و جنس مخمل را با یک نیم تنه زیبا به رنگ زرشکی روشن و یک جفت صندل مخمل کبریتی با همین تناژ رنگی ترکیب می گردد و یک پالت رنگی بسیار خاص و دوست داشتنی را با رنگ سال پدید می آورد. در نهایت یک نیم ست زیورآلات با نگین های صورتی درخشان ست انتخابی ما را تکمیل می نمایند.

جمع بندی

بسیاری از خانم ها دوست دارند در سال نو استایل هایی شیک و مد روز با رنگ سال داشته باشند. سال جاری رنگ Viva Magenta 18-750 به عنوان رنگ سال انتخاب شده است که یک تناژ قرمز زرشکی متمایل به ارغوانی دارد. اگر دقیقا نتوانستید آیتم هایی با این رنگ را پیدا کنید به سراغ تناژهای رنگ های زرشکی، ارغوانی و سرخابی بروید. در این مطلب 8 ست شیک و مجذوب نماینده زنانه با رنگ سال برایتان ارائه کردیم که با آنالیز این ست های مجذوب نماینده میتوانید برای استایل تان ایده های خوبی بگیرید؛ به طور کلی در استایل با رنگ 1402 اگر به این نکات توجه کنید می توانید استایل های مجذوب نماینده تری داشته باشید.

  • آیتم هایی که با پارچه های ساتن و یا مخمل دوخته شده اند به خوبی می توانند ماهیت شاداب و خاص رنگ سال را منعکس نمایند. اگر می خواهید استایل های مجذوب نمایندهی با رنگ سال داشته باشید برای آیتم های اصلی تان از دامن و شلوار گرفته تا نیم تنه یا بلوز به سراغ آیتم های مخملی و یا ساتن بروید.
  • رنگ های خنثی مانند طوسی، سفید، خاکستری و بژ مطمئن ترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ سال 1402 هستند. این رنگ ها می توانند این تناژ خاص از رنگ قرمز را درخشان تر نشان بدهند.
  • زیورآلاتی که نگین هایی به رنگ ارغوانی، زرشکی یا سرخابی دارند می توانند ماهیت خاص رنگ سال را منعکس نمایند و برترین اکسسوری برای خانم هایی هستند که می خواهند با رنگ سال برای خودشان ست های مجلسی و شیک بسازند.
  • رنگ های مجاور به رنگ سال در چرخه رنگی یعنی تناژهای رنگ صورتی و بنفش به خوبی با رنگ سال 1402 ترکیب می شوند و ترکیب های شاد و گرمی را پدید می آورند. رنگ هایی مانند رزگلد، رنگ های کالباسی، رنگ یاسی از جمله این رنگ ها هستند.

سوالات پرتکرار

چه رنگی در سال 1402 مد است؟

شرکت پنتون رنگ Viva Magenta 18-750 را به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب نموده و این رنگ به عنوان رنگ سال 1402 مطرح است. رنگ سال نو تن قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد است را ارائه می دهد و کمی هم سایه بنفش در آن دیده می گردد.

رنگ سال 1402 با چه رنگی بهتر ست می گردد؟

رنگ های خنثی مانند بژ، سفید، و خاکستری و طوسی با رنگ سال به خوبی ترکیب می شوند و ترکیب رنگ های مجاور مانند بنفش و صورتی هم ترکیب مجذوب نمایندهی با رنگ سال 1402 می سازد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2104

به "8 استایل شیک و مجذوب کننده زنانه با رنگ سال 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 استایل شیک و مجذوب کننده زنانه با رنگ سال 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید