گرانقیمت&zwnjترین بازیکن فوتبال ایران کیست و چقدر می&zwnjارزد؟

به گزارش مجله عطر یاس، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گرانقیمت ترین بازیکن ایرانی در بازار نقل وانتقالات جهانی است.

گرانقیمت&zwnjترین بازیکن فوتبال ایران کیست و چقدر می&zwnjارزد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سردار آزمون که فوتبال حرفه ای اش را در سال 2011 با تیم سپاهان اصفهان شروع کرد و خیلی زود لژیونر شد، از سال 2013 در فوتبال روسیه بازی می نماید و سابقه بازی در تیم های روبین کازان، روستوف و حالا زنیت سن پترزبورگ را دارد.

آزمون 25 ساله که در زمستان 2019 با امضای قراردادی سه و نیم ساله به ارزش 10 میلیون یورو به زنیت پیوست، با درخشش در این تیم روسی، روز به روز به ارزشش در بازار نقل وانتقالات افزوده می گردد و حالا ارزش او به 20 میلیون یورو رسیده است.

بر اساس گزارش سایت ترنسفر مارکت، سردار آزمون به لحاظ ارزشش در بازار نقل وانتقالات در حال حاضر در رتبه سیصدوهفتاد و نهم جهان جای دارد. او همچنین چهارمین بازیکن گرانقیمت لیگ برتر روسیه و دومین بازیکن گرانقیمت زنیت به شمار می رود.

پاییزِ سال جاری با دنیلی

پاییزِ سال جاری با دنیلی

همچنین براساس این سایت، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بین بازیکنان ایرانی، گرانقیمت ترین فوتبایست است و رتبه اول را در اختیار دارد. سردار همچنین در بین مهاجمان نوک جهان، رتبه 55 گرانقیمت ترین بازیکن را به خود اختصاص داده است.

مهاجم ایرانی زنیت در بین تمامی بازیکنانی که در سال 1995 میلادی متولد شده اند هم چهلمین بازیکن گرانقیمت به شمار می رود. سردار آزمون این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و در 17 بازی از رقابت های مختلف، آمار 9 گل زده و 5 پاس گل را از خود در زنیت برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1247

به "گرانقیمت&zwnjترین بازیکن فوتبال ایران کیست و چقدر می&zwnjارزد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانقیمت&zwnjترین بازیکن فوتبال ایران کیست و چقدر می&zwnjارزد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید