کارلوس کی روش: مهمترین میراث ما ایجاد زیرساخت برای نسل های آینده است، می خواهیم قلب عاشقان تیم ملی را تسخیر کنیم

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم ملی ایران از انگیزه های خود برای کسب افزایش محبوبیت این تیم برای فوتبال دوستان ایران و اهمیت زیرساخت های ایجاد شده برای پیشرفت این تیم در آینده سخن گفت.

کارلوس کی روش: مهمترین میراث ما ایجاد زیرساخت برای نسل های آینده است، می خواهیم قلب عاشقان تیم ملی را تسخیر کنیم

به گزارش خبرنگاران ، در آستانه شروع رقابت های جام ملت های 2019 آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی تحت عنوان جام ملت های 2019 امارات در انتظار نبرد غول های مربیگری، چند مربی از مربیان تیم هایی که در این دوره جام ملت های قاره کهن حضور خواهد داشت را زیر ذره بین برده که کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران هم یکی از آنهاست.

AFC درباره کی روش نوشته است: دومین تورنمنت قاره ای باقدمت جهان، پذیرای گروهی از ستاره های سرمربیگری جهان خواهد بود که برخی از آنها افتخارآفرینی در بزرگ ترین صحنه های جهانی فوتبال را تجربه نموده اند. سرمربی تیم ملی ایران، کارلوس کی روش یکی دیگر از این سرمربیان است که افتخار رساندن سه تیم به جام جهانی را دارد. اولین آنها آفریقای جنوبی، دومی کشور خودش پرتغال و پس از آنها ایران است که دو بار در سال های 2014 و 2018 با آن به جام جهانی صعود کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به نقل از کی روش آورده است: هشت سال پیش زمانی که من به ایران آمدم، ما با چالش ها و مسائلی روبرو بودیم. حالا هشت سال پس از آن روز، ما عازم امارات هستیم تا در جام ملت های آسیا شرکت کنیم و مهمترین میراثی که بر جا می گذاریم، ایجاد زیرساخت برای نسل های آتی است.

کی روش همچنین خاطر نشان نموده است: مهمترین چیز برای تیم ملی این است که قلب مردم را تسخیر و رضایت اکثریت آنهایی که واقعاً عاشق تیم ملی هستند را جلب کند. من باور دارم که تمام بازیکنانم دارند تمام کوشش شان را انجام می دهند و با یاری خدا، من امیدوارم که در جام ملت های 2019 آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 43

به "کارلوس کی روش: مهمترین میراث ما ایجاد زیرساخت برای نسل های آینده است، می خواهیم قلب عاشقان تیم ملی را تسخیر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس کی روش: مهمترین میراث ما ایجاد زیرساخت برای نسل های آینده است، می خواهیم قلب عاشقان تیم ملی را تسخیر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید