نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در لرستان راه اندازی می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در این استان در آینده اطلاع داد.

نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در لرستان راه اندازی می گردد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی در نشست مدیران کل میراث فرهنگی و آموزش وپرورش استان روز پنجشنبه 8 خرداد 99 گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان، آماده هرگونه همکاری با آموزش وپرورش در راستای راه اندازی نخستین هنرستان تخصصی گردشگری هستیم.

او با بیان اینکه لرستان دارای تنوع اقلیمی، طبیعت چهار فصل و قدمت تاریخی است، اضافه کرد: این استان می تواند یکی از مقاصد گردشگری باشد. در صورت راه اندازی این هنرستان، آموزش های مختلف در چند رشته گردشگری به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش وپرورش لرستان نیز اعلام کرد: با توجه به اهمیت کارآفرینی و صنعت گردشگری در جهان، تصمیم گرفتیم نخستین هنرستان گردشگری را با همکاری اداره کل استان راه اندازی کنیم.

او اضافه کرد: با راه اندازی هنرستان تخصصی گردشگری در لرستان، دانش آموزان را در راستا کارآفرینی و کسب درآمد راهنمایی خواهیم کرد.

در این نشست مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آموزش وپرورش لرستان در مورد امضای تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه اجرایی به منظور آموزش و توسعه صنعت گردشگری به توافق رسیدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 923

به "نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در لرستان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در لرستان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید