مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا

به گزارش مجله عطر یاس، اگر بگوییم که Gannet شمالی در جزیره Bonaventure چشمگیر هستند، کم لطفی است. بیرون آمدن از میان درختان و دیدن آنها مانند قرار گرفتن در اقیانوسی از پرندگان است.Gannet های شمالی کوچک نیستند، و همچنین به خصوص برای فرود هماهنگ نیستند. ما زمان زیادی را مسحور جریان و درام درون آنها بودیم. و بقیه اوقات هنگام پریدن به نظر می رسید پرندگان به معنای واقعی کلمه در دریایی از پرندگان دیگر سقوط می کنند.

مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا

بازدیدکنندگان از جزیره Bonaventure می توانند تا حرکت آخرین قایق که برای ما ساعت 5 عصر بود در آنجا بمانند. تمام مسیرهای پیاده روی در جزیره Bonaventure از مرکز بازدید کننده شروع می شوند و به صخره های پرندگان در آن طرف جزیره ختم می شوند. از آنجا که این اولین پیاده روی پسر کوچک ما بود، ما ترجیح دادیم مسیر Des Colonies را که کوتاه ترین مسیر بود را طی کنیم. مسیر کاملا مشخص بود، عمدتا مسطح، اما در قسمت هایی ناهموار. کمتر از 3 کیلومتر بود. پسر ما تصمیم گرفت که از این فرصت استفاده کند و عشق خود را به پیاده روی آغاز کند، بنابراین تقریباً یک ساعت طول کشید. پسر کوچک ما کل مسیر را از هر دو جهت پیاده طی کرد، البته این برای یک کودک دو ساله بد نیست!

روش های مختلفی برای گشت و گذار در جزیره Bonaventure و صخره Percé وجود دارد. اگر ترجیح می دهید هر دو را به صورت ههوایی مشاهده کنید، کل منطقه Gaspesie را می توان در یک تور هلی کوپتر مشاهده کرد. اینها شامل مناظر جزیره Bonaventure و صخره Percé و همچنین بقیه شبه جزیره Gaspé است. گزینه دیگر مشاهده شبه جزیره از طریق سفر دریایی است. تورهای جزیره Bonaventure معمولاً شامل Perce Rock نیز هست.

منبع مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1757

به "مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جزیره Bonaventure کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید