مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه

به گزارش مجله عطر یاس، سرامیک با رنگ روشن برای اتاق پذیرایی با متراژ کوچک مناسب است و باعث عظیم تر به نظر آمدن فضای پذیرایی می گردد. اگر فضای پذیرایی منزل شما عظیم است می توانید در زمان بازسازی خانه خود هم از سرامیک با رنگ روشن و هم تیره بهره ببرید. سرامیک با رنگ تیره دیرتر از سرامیک با رنگ روشن یا سفید کثیف می گردد.

مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه

کاشی و سرامیک بر اساس ابعاد و همچنین درجه 1 یا 2 بودن قیمت های متفاوتی دارند. از جمله موارد دیگری که در قیمت کاشی و سرامیک موثر هستند، می توان به جنس خاک، ضخامت، نوع پخت، نوع طرح، برجستگی، کالیبره و لیزری بودن آنها، اندازه و نوع بسته بندی آن اشاره نمود.

سطح سرامیک سرد است و به همین خاطر می توان گفت استفاده از آن به عنوان کفپوش در مناطق سردسیر چندان مناسب نیست. نصب سرامیک تا حدی زمان بر بوده و بعضی نمونه های آن از قیمت های بالایی برخوردار هستند.

در ساخت سرامیک گرانیتی از خاک رس بدون کربنات استفاده می گردد. این نوع سرامیک در دسته سرامیک های بدون لعاب قرار می گیرد. در طول ساخت سرامیک گرانیتی از رنگدانه های مختلف برای ایجاد سرامیک های رنگی استفاده می گردد. از آن جایی که سرامیک گرانیتی بدون لعاب است، در مرحله نهایی برای صیقلی کردن سطح آن، از دستگاه سنگ ساب استفاده می گردد.

سرامیک پرسلان یکی از انواع سرامیک هایی است که در دمای بسیار بالا تهیه می گردد. پخت در دمای بالا باعث می گردد این نوع از سرامیک ظاهری شیشه ای داشته باشد. سرامیک پرسلان نسبت به سرامیک های دیگر ضخامت بیشتری دارد و جذب آب آن بسیار پایین است. ساخت این نوع سرامیک به دو روش لعاب دار و بدون لعاب انجام می گردد.

منبع مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1123

به "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید