فدراسیون فوتبال هنوز بخشی از طلب خود را بابت تورها و مسافران جام جهانی صاف نکرده است

به گزارش مجله عطر یاس، ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، فدراسیون فوتبال هنوز بخشی از طلب خود را بابت تورها و مسافران جام جهانی صاف نکرده است.

فدراسیون فوتبال هنوز بخشی از طلب خود را بابت تورها و مسافران جام جهانی صاف نکرده است

حرمت الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: بدهکاری فدراسیون فوتبال فقط در یک مورد به حدود هفت میلیارد تومان می رسد. علاوه بر این، خدماتی برای پرواز از بعضی آژانس های دیگر گرفته شده که به تعهدات مالی خود نسبت به آنها نیز هنوز عمل ننموده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در توضیحات بیشتری اظهار کرد: در جریان اجرای سفرهای جام جهانی، ما منتقد بودیم که فدراسیون فوتبال خودش نباید بلیت ها را عرضه کند یا تور جام جهانی اجرا کند، چون به تجربه مسائل آن را پیش بینی نموده بودیم. آن زمان فدراسیون شرط گذاشت که به تعداد محدودی از آژانس ها سهمیه بلیت می دهد اما در ازای آن مسافران را خودش معرفی می نماید. بنابراین با یکی از آژانس ها طرف قرارداد شد، ولی پس از گذشت شش ماه هنوز به تعهدات مالی خود کامل عمل ننموده است. در حالی که متعهد شده بود تا سرانجام جام جهانی هزینه اجرای تور جام جهانی برای مسافرانی را که معرفی نموده، پرداخت کند.

ارزش قراردادی که فدراسیون فوتبال با مجری منتخب تورهای جام جهانی بسته، حدود 27 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که در ازای آن آژانس طرف قرارداد به عنوان مجری تور جام جهانی 2022 متعهد شده بود به تعداد 220 مسافر معرفی شده از سوی این فدراسیون، خدمات پروازی (با هواپیمای ایران ایر به صورت رفت و برگشت)، ترانسفر، تغذیه و اسکان ارائه دهد.

بنابر اظهارات مجری تور جام جهانی 2022 که با فدراسیون فوتبال طرف قرارداد بوده، حدود هفت میلیارد تومان از مبلغ این قرارداد به جای مانده که فدراسیون فوتبال متعهد بود تا سرانجام قرارداد (نهم آذر 1401) پرداخت کند که با وجود نامه نگاری و وعده های متعدد هنوز عملی نشده است.

فدراسیون فوتبال بعلاوه در ازای اجرای این تور مطابق قرارداد، به آژانس مربوطه سهمیه 100 بلیت در هر سه بازی ایران در جام جهانی 2022 را با قیمت مصوب واگذار نموده بود.

منبع: همگردی
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2131

به "فدراسیون فوتبال هنوز بخشی از طلب خود را بابت تورها و مسافران جام جهانی صاف نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال هنوز بخشی از طلب خود را بابت تورها و مسافران جام جهانی صاف نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید