دستیار اسکوچیچ: طارمی بهترین انتخاب را کرد و می تواند در پورتو جهشی دیگر داشته باشد

به گزارش مجله عطر یاس، دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از مهدی طارمی تمجید و تصمیم او برای پیوستن به پورتو را درست توصیف کرد.

دستیار اسکوچیچ: طارمی بهترین انتخاب را کرد و می تواند در پورتو جهشی دیگر داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، تونی اوسنیک، دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران که اخیراً برای دیدن بازی مهدی طارمی در ملاقات ریو آوه مقابل اسپورتینگ لیسبون به پرتغال سفر نموده بود، از این بازیکن ایرانی که گفته می گردد در آستانه پیوستن به پورتو قرار گرفته است، تمجید ویژه ای کرد.

اوسنیک در گفت وگو با نشریه A BOLA پرتغال گفت: طارمی برای کسب موفقیت، ایران را به مقصد اروپا ترک کرد و سازگاری تماشایی با شرایط جدید در ریو آوه داشت. مهدی ذهنیت خود را نشان داد، حس خوبی داشت و در این تیم به رسمیت شناخته شد. در کنار اینها سرمربی تیم هم با سبک بازی مدنظرش یاری زیادی به طارمی کرد، اما حالا پورتو واقعیتی دیگر برای اوست. داخل و خارج از زمین در نهایت این جام ها هستند که لحاظ می شوند. برای رسیدن به این اهداف باید متمرکز و متعهد بود اما طارمی می داند که باید چه کار کند.

وی اضافه نمود: ما با طارمی صحبت کردیم چون انتظار داشتیم که در بازی با ازبکستان (برگزاری این بازی لغو شد) برای تیم ملی بازی کند و برای او مهم بود که روش بازی تیم زیرنظر دراگان اسکوچیچ را حس کند. از آنجایی که چیزی نمی تواند مانع مهدی گردد، او باید هر چه زوردتر به پرتغال بازگردد و با مطالبات باشگاهی همچون پورتو روبه رو گردد و ایده های سرمربی تیم جدیدش را بیاموزد. شناخت زودهنگام طارمی به تیم جدیدش یاری خواهد نمود.

دستیار اسکوچیچ در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: وقتی من هم خودم را جای طارمی گذاشتم، به تصمیم مشابهی رسیدیم. مهدی بهترین تصمیم را گرفت چون بحث بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا و جنگیدن برای کسب جام های قهرمانی است. طارمی در لیگی است که شناخت خوبی از آن دارد و قصد رفتن به تیمی عظیم را دارد. او برای دستاوردها خواهد جنگید و همین باعث ایجاد انگیزه بالایی در او می گردد. طارمی می تواند در پورتو جهشی دیگر در دوران حرفه ای اش داشته باشد و او انتخاب خیلی خوبی کرد.

اوسنیک 47 ساله ادامه داد: طارمی مهاجمی متفاوت از مهاجمانی است که پورتو دارد. او می تواند چیزهای زیادی به این تیم بدهد. مهدی زمانی که پشت به دروازه است عالی بازی می نماید، با توپ چرخش های عالی دارد، با هم تیمی هایش ارتباط خیلی خوبی برقرار می نماید و پویایی خوبی در فضاهای کوچک دارد. او سرعت و قدرت لازم را هم دارد. مهدی همچنین می داند که چطور با استفاده از بدنش از حریف پنالتی بگیرد. طارمی در حفظ توپ هم باهوش است و بازیکنی متفاوت است.

وی در سرانجام اظهار داشت: سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) کاملاً متفاوت از کارلوس کاروالیال (سرمربی پیشین ریو آوه) است، او یک مربی برنده است که شخصیت خود را به بازیکنانش منتقل می نماید. انرژی او را در این تیم پورتو می تواند دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1057

به "دستیار اسکوچیچ: طارمی بهترین انتخاب را کرد و می تواند در پورتو جهشی دیگر داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار اسکوچیچ: طارمی بهترین انتخاب را کرد و می تواند در پورتو جهشی دیگر داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید