پیغام مهم برای دانشجویان بین المللی که مایل به سفر به کانادا هستند

به گزارش مجله عطر یاس، ما می دانیم که بسیاری از شما تعجب می کنید که آیا و چه زمانی می توانید وارد کانادا شوید. COVID-19 سفرهای بین المللی را پیچیده نموده است ، و گرچه ما نمی توانیم منتظر استقبال شما از مک گیل باشیم ، اما ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما به روزترین و دقیق ترین اطلاعات را در خصوص سفرهای مرزی دارید ، بنابراین می توانید با خطرات و محدودیت های در ذهن. به یاد داشته باشید که مهم نیست اکنون در کجا زندگی می کنید ، مک گیل به وسیله راه دور با پشتیبانی علمی ، خدمات دانشجویی و فرصت های نامزدی برای شما در اینجا است.

پیغام مهم برای دانشجویان بین المللی که مایل به سفر به کانادا هستند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اطلاعات مهم در خصوص محدودیت سفر برای دانشجویان بین المللی

دانشجویان بین المللی ، صرف نظر از اینکه از کدام کشور به کانادا وارد می شوند ، برای اهداف غیر اختیاری و غیر اختیاری وارد کانادا می شوند ، اگر:

مجوز تحصیل آنها تأیید شده است (صرف نظر از تاریخ معرفی نامه آنها ) ، آنها دارای یک مجوز تحصیل معتبر هستند یا مجاز به درخواست ورود به دانشگاه هنگام ورود به کانادا هستند (فقط شهروندان ایالات متحده و اقامت دائم ایالات متحده)
آنها در یک م educationalسسه آموزشی شرکت می نمایند که در لیست م withسساتی است که برنامه آمادگی COVID-19 آنها تأیید شده است.
هیچ علائم و نشانه ای از COVID-19 ندارند. و
آنها برای 14 روز برنامه قرنطینه دارند ( منابع قرنطینه را در زیر ببینید)
این شرایط ورود برای دانشجویان بین المللی از 20 اکتبر 2020 و در ساعت 23:59 لازم الاجرا است .

* مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تأیید نموده است که کلیه م institutionsسسات یادگیری مشخص شده پس از دوره متوسطه (DLI) در کبک تأیید شده اند. این شامل دانشگاه مک گیل نیز می گردد.

برای ورود به کانادا باید کلیه شرایط ورود ذکر شده در بالا را داشته باشید. شما تا زمانی که کلیه شرایط ورود را برآورده نکنید ، نباید برنامه ای برای سفر تنظیم کنید ( به عنوان مثال درخواست اجازه تحصیل شما تأیید شده است و معرفی نامه ندارید).

برای جزئیات کامل ، لطفاً به انتشار اخبار IRCC و صفحه وب IRCC برای دانشجویان بین المللی مراجعه کنید .

مهم: حمل و نقل کانادا اعلام نموده است که از 7 ژانویه 2021 ، کلیه مسافران 5 سال به بالا باید به وسیله هواپیما وارد کانادا شوند و اثبات واکنش زنجیره ای پلیمراز مولکولی COVID-19 منفی (PCR) یا تقویت ایزوترمال با واسطه حلقه را به مقامات هواپیمایی ارائه دهند. آزمون (LAMP) طی 72 ساعت قبل از عزیمت برنامه ریزی شده پرواز آنها به کانادا انجام می گردد. مسافران هوایی بدون اثبات نتیجه منفی آزمون مجاز به سوار شدن به پرواز خود به کانادا نیستند. برای جزئیات بیشتر به س FAالات متداول سفر ما مراجعه کنید - Covid-19 و پرواز دولت کانادا به داخل و خارج از کانادا

برای اعلامیه کامل و س FAالات متداول ، لطفاً به آزمایش COVID-19 قبل از عزیمت Transport Transport Canada و نتایج منفی مسافران هوایی که به صفحه وب کانادا می آیند مراجعه کنید.

** مهم: همه مسافرانی که به وسیله هوایی وارد کانادا می شوند باید قبل از سوار شدن به پرواز خود از برنامه ArriveCAN برای ارائه اطلاعات مورد احتیاج زیر استفاده نمایند:

اطلاعات سفر و ارتباط آنها

برنامه قرنطینه آنها (مگر اینکه تحت شرایط مندرج در دستور انزوا اجباری معاف گردد ). و
ارزیابی خود از علائم COVID-19.
ورود مسافران به وسیله زمین به شدت تشویق به استفاده از برنامه ArriveCAN برای جلوگیری از تاخیر و کاهش شخص به شخص تماس با ما مسافرانی که به وسیله زمین وارد می شوند و از ArriveCAN استفاده نمی نمایند ، باید اطلاعات خود را به صورت شفاهی به یک افسر مرز ارسال نمایند یا یک فرم کاغذی را در بندر ورودی خود پر نمایند.

علاوه بر موارد ذکر شده ، در طی 48 ساعت پس از ورود به کانادا ، کلیه مسافران ( اعم از هوایی یا زمینی وارد کشور شده باشند ) باید اطلاعات زیر را به وسیله برنامه ArriveCAN یا با شماره 1-833 به دولت کانادا ارائه دهند. -641-0343 شماره رایگان در صورتی که هنگام ورود به کانادا از برنامه ArriveCAN استفاده ننموده باشند:

تأیید اینکه آنها به محل قرنطینه یا انزوا رسیده اند. و ارزیابی روزانه علائم COVID-19 در دوره قرنطینه آنها.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به انتشار اخبار دولت کانادا ، اطلاعات ArriveCAN برای همه مسافران (از جمله پیوندهای بارگیری) و اطلاعات مخصوص مسافران وارد شده به وسیله زمین به کانادا مراجعه کنید .

توجه: دو محدودیت سفر همچنان وجود دارد ، یکی محدودیت ورود به کانادا از آمریکا و دیگری محدودیت ورود به کانادا از کشوری غیر از ایالات متحده. تحت هر دو این محدودیت های سفر ، الزامات ورود دانشجویان بین المللی به کانادا همان مواردی است که در بالا ذکر شد.

محدودیت سفر برای ورود به کانادا از ایالات متحده در حال حاضر تا 21 فوریه 2021 اعمال می گردد ، اما ممکن است تمدید گردد.

محدودیت سفر که برای ورود به کانادا از کشوری غیر از ایالات متحده اعمال می گردد در حال حاضر تا 21 فوریه 2021 اعمال می گردد ، اما ممکن است تمدید گردد.

اسنادی برای سفر

هنگام ورود به کانادا اطمینان حاصل کنید که اسناد زیر را به همراه داشته باشید:

یک مجوز تحصیل معتبر یا یک کپی از معرفی نامه بندر ورودی شما (نامه تأیید مجوز مطالعه) * ؛
در صورت بازگشت دانشجو ، یک کپی از نامه معتبر پذیرش از مک گیل و اثبات ثبت نام ؛
اثبات اینکه پول کافی برای تأمین هزینه زندگی خود در طول اقامت در کانادا دارید.
CAQ شما
اتا یا ویزای اقامت موقت معتبر (TRV) . * فقط شهروندان ایالات متحده از احتیاج به eTA یا TRV معاف هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ورود ، به وب سایت IRCC مراجعه کنید .
گذرنامه تو؛ و
تمام اسناد پشتیبانی دیگری که در برنامه اجازه تحصیل خود گنجانده اید.
* توجه : اگر شهروند ایالات متحده یا اقامت دائم آمریکا هستید ، می توانید هنگام ورود به کانادا برای اجازه تحصیل خود درخواست دهید.

انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1275

به "پیغام مهم برای دانشجویان بین المللی که مایل به سفر به کانادا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مهم برای دانشجویان بین المللی که مایل به سفر به کانادا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید