خبرنگاران سه خانه ورزش روستایی فراهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود

به گزارش مجله عطر یاس، اراک - خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: سه خانه ورزش روستایی این شهرستان با صرف 600 میلیون ریال اعتبار تجهیز و آماده سازی شده و در ایام الله دهه فجر بهره برداری می شود.

خبرنگاران سه خانه ورزش روستایی فراهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود

حمید کهریزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد : اکنون 13 خانه ورزش روستایی در شهرستان فراهان فعال است و در دهه فجر امسال خانه ورزش روستای مجدآباد کهنه افتتاح شده و خانه ورزش روستاهای ضیا آباد و برزآباد تجهیز می شود.

وی گفت: 22 برنامه فرهنگی نیز برای ایام الله دهه فجر این شهرستان تدارک شده و نخستین مسابقه بومی محلی یک قل دو قل به صورت مجازی در شهرستان فراهان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان بیان داشت : چالش ورزش در خانه به صورت مجازی، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و همچنین دو نمایشگاه کاهش و کنترل خشم و موا مخدر از دیگر برنامه های حوزه ورزش در این شهرستان است.

کهریزی ادامه داد : برنامه طبیعت گردی ویژه دستگاه های اجرایی همراه با خانواده در راستای توسعه ورزش همگانی توام با پروتکل های بهداشتی، مسابقه نقاشی با موضوع (مادر واژه ای به وسعت تمام هستی)، برگزاری مسابقات دارت ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی، دوره آموزشی دانش افزایی رشته ورزشی ژیمناستیک مربیان و بانوان فعال، مسابقه کتابخوانی (کتاب در طلوع آزادی) و تجلیل از نایب رئیس هیات ورزشی بانوان و بانوی فعال سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان را از دیگر برنامه های فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در دهه فجر است.

فراهان یکی از شهرستان های 12گانه استان مرکزی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1351

به "خبرنگاران سه خانه ورزش روستایی فراهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه خانه ورزش روستایی فراهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید