برنامه ریزی برای ساخت پارکینگ طبقاتی تا اجرای پروژه های مشارکتی در محله شیوا

به گزارش مجله عطر یاس، میز خدمت به مردم دارالمومنین تهران این بار در مسجد موسی بن جعفر(ع) و با حضور مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدامین سالاری پور شهردار منطقه 14 و مدیران شهری منطقه به منظور تسریع در روند ساخت پروژه های مورد احتیاج شهروندان برگزار گردید.

برنامه ریزی برای ساخت پارکینگ طبقاتی تا اجرای پروژه های مشارکتی در محله شیوا

به گزارش خبرنگاران، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در این ملاقات مردمی مسجد محور، پس از رسیدگی به مطالبات مردم با بیان اینکه مردم دارالمومنین تهران دارای قدمت هویتی و مذهبی بالایی هستند و ارتباط و فعالیت در مساجد رونق دارد، از کوشش مدیریت شهری منطقه14 برای خدمت بیشتر به این مردم و برطرف مسائل شهری با استمرار ملاقاتهای مردمی و برپایی میز خدمت در مساجد تقدیر کرد.

محمدامین سالاری پور شهردارمنطقه14 نیز با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، ازبرنامه ریزی و اهتمام ویژه حوزه های مختلف شهری این منطقه برای توسعه و آبادانی محله ها به ویژه نقاط کم برخوردار در سال جاری اطلاع داد و گفت: با توجه به فرسودگی و تراکم بالای بخش هایی از منطقه، برای افزایش ظرفیت سازی و سرانه های عمومی و مورد احتیاج مردم درمحله های قدیمی و متراکم کوشش خواهیم کرد. در همین زمینه، مشخص تکلیف و تحقق موضوعات مردمی شامل ساخت مجموعه پارکینگ طبقاتی در محله شیوا و پروژه مشارکتی در این محله بعلاوه برنامه ریزی در موضوع نامگذاری ها به درخواست شهروندان در این ملاقات مطرح شد و مورد آنالیز نهاده شد.

سالاری پور درپایان تاکید نمود:حل معضلات ترافیکی چون ایجاد پارکینگ طبقاتی تا نوسازی بافت فرسوده و خدمت رسانی به شهروندان با اجرای پروژه های مشارکتی در اولویت برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه14 قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2154

به "برنامه ریزی برای ساخت پارکینگ طبقاتی تا اجرای پروژه های مشارکتی در محله شیوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای ساخت پارکینگ طبقاتی تا اجرای پروژه های مشارکتی در محله شیوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید