اقامت بیش از 28هزار گردشگر در بوم گردی های خراسان شمالی

به گزارش مجله عطر یاس، معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: 28هزار و 176 نفر طی 10 ماه نخست امسال در واحدهای بوم گردی استان اقامت داشتند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از دو برابری دارد.

اقامت بیش از 28هزار گردشگر در بوم گردی های خراسان شمالی

از سفر با سفر به سریلانکا در زمستان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی روز چهارشنبه 16 بهمن ماه 98 با بیان این مطلب اظهار کرد: در 10 ماهه سال گذشته، 13هزار و 568 نفر، بوم گردی های استان را برای اقامت انتخاب کردند که این رقم در امسال با افزایش بیش از دو برابری به 28هزار و 176 نفر رسید.

کاظمی عنوان نمود: با مطرح شدن تعدادی از بوم گردی ها در سطح ملی، در حال حاضر تورهای گردشگری و مسافران از اقصی نقاط کشور در بوم گردی های استان اقامت می نمایند و از طبیعت چهارفصل استان بهره می برند.

او با اشاره به فعالیت 32 اقامتگاه بوم گردی در استان، توضیح داد: با توجه به اینکه با همراهی روستائیان می توان زمینه مساعدی برای جذب گردشگر به وسیله گسترش بوم گردی ها فراهم کرد، زمینه های تحقق این مهم در خراسان شمالی فراهم است.

معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: این استان با برخورداری بیش از 115 جاذبه گردشگری، دو منطقه نمونه ملی و 22 منطقه نمونه استانی، در صورت فراهم شدن زیرساخت ها، ظرفیت های بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 584

به "اقامت بیش از 28هزار گردشگر در بوم گردی های خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از 28هزار گردشگر در بوم گردی های خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید