اتفاق جالب برای پرسپولیس: دوباره جم، دوباره خورشیدی

به گزارش مجله عطر یاس، در اتفاقی جالب، برای دومین بار اشکان خورشیدی در دومین حضور پرسپولیس در جم و بازی مقابل پارس جنوبی داور این مسابقه خواهد بود.

اتفاق جالب برای پرسپولیس: دوباره جم، دوباره خورشیدی

اتفاق جالب برای پرسپولیس: دوباره جم، دوباره خورشیدی

در اتفاقی جالب، برای دومین بار اشکان خورشیدی در دومین حضور پرسپولیس در جم و بازی مقابل پارس جنوبی داور این مسابقه خواهد بود. آذرماه سال 96 و در بازی رفت دو تیم اشکان خورشیدی بازی رفت پارس جنوبی و پرسپولیس را در جم قضاوت کرد که آن مسابقه حساس در نهایت با پیروزی دقیقه آخری قرمزها همراه شد.

در آن مسابقه و در اوایل نیمه دوم خورشیدی در تصمیمی عجیب که به زعم کارشناسان اشتباه بود، برای پارس پنالتی گرفت که البته فروزان این پنالتی را گل نکرد. او بعد از این تصمیم ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس را به دلیل اعتراض اخراج کرد و به بیرانوند هم کارت زرد داد.

حالا و بعد از 537 روز قرار است اشکان خورشیدی دوباره در جم برای پرسپولیس سوت بزند. البته در همان بازی بازیکنان پارس اعتقاد داشتند کمال کامیابی نیا در دقیقه 96 با خطا روی بازیکن این تیم پاس گل داده که در آنالیز تصاویر تعیین شد خورشیدی در این صحنه دچار اشتباه نشده است.

خورشیدی در نیم فصل اول لیگ فعلی هیچ بازی ای را قضاوت نکرد اما بعد از قضاوت بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی، از ابتدای سال جدید دو بازی برای پرسپولیس سوت زده که قضاوت هایش با یک برد و یک مساوی برای تیم برانکو همراه بوده است. این داور در تعطیلات نوروزی برای اولین بار قضاوت دربی بزرگ تهران را بر عهده گرفت که پرسپولیس در این بازی استقلال را شکست داد.

خورشیدی همچنین داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس بود. همان بازی ای که در اصفهان بدون گل به سرانجام رسید و آغاز تساوی های چهارگانه پرسپولیس تا هفته اخیر بود. پرسپولیس در دو سه سال گذشته خاطرات زیادی از این داور دارد که آخرینش بازی پربرخورد اصفهان بوده است.

11 - 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 129

به "اتفاق جالب برای پرسپولیس: دوباره جم، دوباره خورشیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق جالب برای پرسپولیس: دوباره جم، دوباره خورشیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید