کمک: هویت مربی خانم در تیم ملی فوتسال بانوان مجهول است، چرا رعدی در تمام جزییات تصمیم می گیرد؟

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم فوتسال بانوان گفت: من به این اعتراض دارم که هویت مربی خانم در کادرفنی تیم ملی فوتسال بانوان مجهول است.

کمک: هویت مربی خانم در تیم ملی فوتسال بانوان مجهول است، چرا رعدی در تمام جزییات تصمیم می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران، نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در شرایطی برگزار گردید که تعدادی از بازیکنان تیم ملی در این مرحله از اردوها حضور نداشتند. غیبت بازیکنان در حالی رخ داد که شایعاتی مبنی بر ارتباط میان عدم حضور بازیکنان و اعتراض سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان به معرفی چیدمان کادرفنی تیم ملی بانوان مطرح شد. شهناز یاری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هیچ ارتباطی میان صحبت های من و عدم حضور بازیکنان تیم ملی درمرحله نخست اردوها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: تعداد بسیاری از بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده بودند از میان 4 تیم راه یافته به فینال پلی آف بودند. بازیکنانی که 8 ماه در کوران مسابقات بودند و هر هفته مسابقه داشتند. به طور حتم این مدت مسابقه بازیکنان را خسته می نماید. علاوه بر این تعدادی از بازیکنان نیز مصدوم شدند.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو ادامه داد: در کنار این مسائل بازیکنان نسبت به تاخیر در پرداخت پاداش قهرمانی در مسابقات آسیا نیز معترض بودند. در این شرایط به نظرم نگاه کارشناسی و حرفه ای نبود که اردوهای تیم ملی به محض سرانجام لیگ برگزار گردد.

یاری یادآور شد: اگر من عامل غیبت بازیکنان در اردوی تیم ملی بودم چرا تعدادی ازبازیکنان تیم نامی نو به اردوها رفتند. اگر من عامل غیبت شان بودم نباید هیچ کدام از شاگردانم در اردو حاضر نمی شدند در حالی که خانم علی مدد یکی از بازیکنان نامی نو به اردوها رفت. پس نباید این مسائل را بی دلیل به من نسبت داد.

وی توضیح داد: هنوز یک هفته مانده به فینال پلی آف لیگ کادر فنی را اعلام می نمایند. به طورحتم ذهن مربی و بازیکنان درگیر می گردد. اما من سکوت کردم تا فینال تمام گردد. من به دنبال حقی برای خودم نبودم و نیستم. حرف من احترام به حقوق بانوان مربی است. بانوانی که سازندگان اصلی فوتسال بانوان هستند.

سرمربی نامی نو گفت: من نمی گویم چرا سرمربی نشدم؟ من به این نوع ادبیاتی که برای مربی مربیان عنوان شد اعتراض دارم. آقای رعدی در مصاحبه اش خاطرنشان کرد. زیور بابایی به همراه شهناز یاری مربیان تیم ملی هستند. پس سرمربی کیست؟ آقای رعدی است. اگر او مشاور و مدیر است پس چرا در تمام جزییات تصمیم گیرنده است.

یاری گفت: لوپز سرمربی اسپانیا بزرگترین مربی فوتسال دنیاست اما این مربی بزرگ تنها به عنوان مشاوربه بانوان مربی تیم ملی اسپانیا یاری می نماید. در فوتسال بانوان ما نیز این اتفاق می تواند رخ بدهد. ما مربیان توانمند بسیاری داریم. مربیانی همچون مظفر، آزمون،جهانچی، ایراندوست و ..... مربیانی که سال هاست خاک فوتسال را خورده اند.

وی اضافه کرد: من به حضور مردان در کنار تیم بانوان اعتراضی ندارم. نمی گویم مردان نباید باشند. معتقدم به عنوان مشاور و مدیر می توانند یاری بهتری داشته باشند. من به این اعتراض دارم که هویت بانوان مربی در کادرفنی مجهول است. من به دنبال احقاق حق بانوان هستم و نه به دنبال حقی برای خودم. تمام حرف من این است.

یاری ادامه داد: به دنبال مطرح کردن خودم نیستم. به دنبال شان و احترام برای یک زن مربی هستم. عاشق فوتسالم. برای سربلندی ورزش بانوان کشورم نیز هر تلاشی می کنم این در شرایطی که به عنوان یک مادر و همسر سختی های زیادی را تحمل کردم اما در جایی که احترام و وجهه یک زن حفظ نگردد ترجیح می دهم از آن فضا دور باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 86

به "کمک: هویت مربی خانم در تیم ملی فوتسال بانوان مجهول است، چرا رعدی در تمام جزییات تصمیم می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: هویت مربی خانم در تیم ملی فوتسال بانوان مجهول است، چرا رعدی در تمام جزییات تصمیم می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید